wireless draadje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarrellDD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Hallo helpmij helpers;
ik heb een keer mijn laptop opengemaak om mijn Fan te vervangen. toen is er iets verkeerds gegaan. Het stekkertje van de wireless kaart (De ontvager) was uit het draadje gegaan. dit heb ik wel weer goed gekregen maar mijn internet ontvangst is zeer laag. als ik naar de 1e verdieping ga heb ik geen internet verbinding meer. weet iemand waar ik zo'n ontvang draadje kan vinden? Mijn laptop = packard bell easynote mz-36-u
Alvast bedankt! GR. DarrellDD

Hoi,

Wat vaag allemaal. Het enige dat ik uit je verhaal kan opmaken is, dat het de 'antennedraad' zou zijn.
Want is het een connectie met het moederboard dan werkt het óf wel, of niet.
Eigenlijk geldt hetzelfde voor de antennedraad: die zit vast en hij werkt, of hij zit los en hij werkt niet (dus nauwelijks bereik).
'Half vastzitten' is dus eigenlijk geen optie.
Mogelijk is er dus meer 'losgeraakt' na je reparatie-escapade.

Mocht het helemaal niet lukken om een beter bereik te krijgen, dan kan je altijd nog een usb-dongle kopen en de interne netwerkkaart uitschakelen.
Die zijn tegenwoordig niet zo duur meer en worden steeds kleiner zodat hij niet 'in de weg zit'. Zelf heb ik een dergelijke oplossing omdat mijn interne draadloze netwerkkaart van het type G is en mijn router een wireless-N
VOORBEELDEN

Hoi, Ja die bedoel ik dus de antennedraad! het draadje is losgeraakt uit het stekkertje, die connectie maakte tussen de antennedraad en de netwerk kaart. die hebben ik er wel weer in gekregen. Maar nu is het bereik dus lager... Waar kan ik zo'n nieuw antennedraadje vinden?

GR. DarrellDD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan