Wireless-G Printserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast3913

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2006
Berichten
77
Beste forumgangers,

Ik heb een Wireless-G Printserver van Linksys by Cisco (model WPSM54G). Prachtig ding. Werkt perfect. Hij ondersteunt onderandere ook All in one printers zodat je er niet alleen mee kunt printen maar ook mee kunt scannen over het netwerk. Nu is mijn vraag. Ik heb een Canon PIXMA IP4300 printer (geen all in one) en een apparte Canoscan LIDE 70 scanner. Kan ik deze met behulp van een USB hub samen op de ene USB poort van de printserver aansluiten zodat het nog werkt ook of gaat dit niet? Zou prachtig zijn als dat kon. Dan heb ik wat minder gezeur aan mijn hoofd! :D :cool:
 
nee, want hoe zou je scanner of printer weten dat als er gepraat wordt(de computer opdracht verstuurd) dat er gesproken wordt met hun?
usb hub geeft meer verbindingen van usb maar geen ipadressen waar je linksys wireless printserver wel gebruik van maakt.

http://www.tomshardware.com/forum/23629-42-print-server

Byee VRC
 
nee, want hoe zou je scanner of printer weten dat als er gepraat wordt(de computer opdracht verstuurd) dat er gesproken wordt met hun?
Lijkt mij dat dit best wel een mogelijk zou kunnen zijn. Hoe precies weet ik niet. Maar ik zie het zo: Je kunt toch ook up en downloaden tegelijk?

2 Printers zal waarschijnlijk niet kunnen omdat hij niet kan zeggen welke van de 2 iets moet printen. Een scanner daarintegen scant een afbeelding en stuurt hem over het netwerk (uploaden). Een printer download het over het netwerk. Dus....Heel zeker weet ik het nog niet maar ik ga morgen eens proberen als ik terug ben van mn stage. Maar dan moet ik best wel veel gaan oppruimen.
 
Lijkt mij dat dit best wel een mogelijk zou kunnen zijn. Hoe precies weet ik niet. Maar ik zie het zo: Je kunt toch ook up en downloaden tegelijk?

2 Printers zal waarschijnlijk niet kunnen omdat hij niet kan zeggen welke van de 2 iets moet printen. Een scanner daarintegen scant een afbeelding en stuurt hem over het netwerk (uploaden). Een printer download het over het netwerk. Dus....Heel zeker weet ik het nog niet maar ik ga morgen eens proberen als ik terug ben van mn stage. Maar dan moet ik best wel veel gaan oppruimen.

je hebt alsnog 2 ip's nodig.
daarom zijn er zulke apparaten : http://www.trendnet.com/langen/products/proddetail.asp?status=view&prod=145_TE100-P21&cat=26
maar laat maar weten hoe het is gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan