Wireless hotspot Italie

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunsnow

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Hoi,

Ik ben op dit moment op vakantie in Italie. Ik heb mijn laptop bij me om steeds snel mijn gemaakte foto's en reisverslag op mijn website te kunnen plaatsen. De eerste dag had ik gelijk verbinding en alles werkte perfect. Maar dezelfde dag nog kwamen de problemen. Mijn laptop Acer Aspire 1703 SM vond via mijn wireless Lan kaart van Linksys wel het netwerk en maakte ook zonder problemen een verbinding met het netwerk. Echter Internetexplorer geeft geen enkel openingscherm. Ik zelf denk dat het een probleem is met het netwerk. Ik heb ook een PDA van HP bij me en deze logt zo zonder problemen in. Wie o wie wil met vanavond uit de brand proberen te halen. Ik baal hier behoorlijk van, keek behoorlijk uit naar overdag vakantie en 's avond lekker computeren. Ik kijk zo wel voor mogelijke reacties.

Groeten uit Riva del Garda:(

Ik heb alles op automatisch staan onder TCP/ IP. Ik ben nu aan het proberen of ik de instelling zelf kan instellen. Kan echter de DNS en de WNS adressen niet vinden. Weet iemand hoe ik deze met een PDA kan vinden?

ben je wel steeds bij hetzelfde netwerk.
Is het mogelijk dat je een andere browser probeert bv firefox.
Als het netwerk gratis is dan zou alles op automatisch moeten staan.
Haal de netwerkkaart er eens uit en start de laptop op daarna afsluiten en dan kaart er weer in en opstarten.

Puppie,

Dank voor je reactie. Ga ik nu proberen. De browser die ik gebruik is internetexplorer.

Hoi,

Helaas het probleem blijft zich nog steeds voor doen. Ik hou maar eerst voor gezien, als ik deze week nog verder ga puzzelen, dan kom ik hier bij jullie terug. Ook als ik een oplossing heb gevonden. Voor eerst ga ik nu genieten van mijn vakantie!

Alvast bedankt voor jullie hulp, met name puppie.

Plezierige vakantie.

Gooi je cookies in IE eens weg....dit wil wel eens helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan