Wireless internet in de war na installatie windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Hallo allemaal,

ik heb een Packard Bell Easynote BG48-U-011 met een voorgeinstalleerde Vista.
Sinds vandaag heb ik windows 7 erop gezet. Dit werkt prima alleen doet mijn wireless internet een beetje vreemd.
Ik heb boven het toetsenbord een touch-toets zitten om Wireless aan en uit te schakelen. Nu staat deze uit maar desondanks heb ik gewoon verbinding met ons draadloze netwerk. Wanneer ik het Wireless internet inschakel via de touch-toets, is ineens de verbinding weg en geeft hij ook aan als probleem dat Wireless internet is uitgeschakeld. Dit terwijl ik hem dus daadwerkelijk juist heb ingeschakeld!
Nu is het niet zo'n groot probleem, want ik kan hem natuurlijk uitgeschakeld laten en dan lijkt alles goed te werken. Maar toch vindt ik het wel vreemd en vraag ik me toch af of iemand weet hoe dit kan?

Alvast bedankt!

Ook dit heeft te maken met de "launch manager".... (zie andere topic). Dit is een klein programma'tje dat de functies toewijst aan de "Fn" toetsen en andere knoppen op het apparaat.....

Hartelijk dank voor de reactie!

Ik heb Launch manager gedownload van de Packard Bell website, maar kan hem nergens terug vinden. Hoe open ik hem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan