IK heb een wireless IPcam aangeschaft (vstarcam/ Foscam)
Deze heb ik thuis al werkend via het draadloos netwerk.
Echter nou wil ik deze ook extern kunnen benaderen op mijn iphone dmv 3G (welke app is daarvoor handig? ik gebruik nu pnpcam).
Ik heb gelezen dat ik de poort (99) moet forwarden ofzo in de Modem/router van Ziggo (Ubee 3200).Als ik op de Ubee inlog kom ik het scherm forwarding tegen maar ik weet dus niet wat ik moet invullen.
Ik kan dan klikken op Create IPv4 en dan krijg ik het volgende invulscherm
Local IP
Local Start Port (1~65535)
Local End Port (1~65535)
External IP
External Start Port (1~65535)
External End Port (1~65535)
Protocol TCP UDP BOTH
Description
Enabled Off On
Ook is mijn vraag, ik heb op de iphone nu ook de app Livecams Pro geinstalleerd. En daar moet ik om buiten wifi om een DNS hostnaam invullen als ik de cam wil benaderen. welk dns moet ik daarvoor gebruiken?
Graag antwoorden in "jip en janneke"taal
Deze heb ik thuis al werkend via het draadloos netwerk.
Echter nou wil ik deze ook extern kunnen benaderen op mijn iphone dmv 3G (welke app is daarvoor handig? ik gebruik nu pnpcam).
Ik heb gelezen dat ik de poort (99) moet forwarden ofzo in de Modem/router van Ziggo (Ubee 3200).Als ik op de Ubee inlog kom ik het scherm forwarding tegen maar ik weet dus niet wat ik moet invullen.
Ik kan dan klikken op Create IPv4 en dan krijg ik het volgende invulscherm
Local IP
Local Start Port (1~65535)
Local End Port (1~65535)
External IP
External Start Port (1~65535)
External End Port (1~65535)
Protocol TCP UDP BOTH
Description
Enabled Off On
Ook is mijn vraag, ik heb op de iphone nu ook de app Livecams Pro geinstalleerd. En daar moet ik om buiten wifi om een DNS hostnaam invullen als ik de cam wil benaderen. welk dns moet ik daarvoor gebruiken?
Graag antwoorden in "jip en janneke"taal