Wireless LAN verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik had voor de router een usb modem.

En hoe gooi ik die verbindingen weg?

Er is nog iemand anders op het forum met dist soort Tunnel verbindingen.Ze zijn naar alle waarschijnlijkheid
met een bepaalde Windowsupdate of iets dergelijks meegekomen.Vraag is alleen welke !

Verwijder voor zover nog niet gedaan alle usb gerelateerde software uit de lijst.

Heb je ook clientsoftware dus specifieke software die bij je draadloze netwerkkaart hoort geinstalleerd ?
Meestal krijg je dan een icoontje rechts onder in je scherm.Dit kun je openen en de verbinding evt configureren.

Sorry, als leek gaat me dit even te ver.

Hoe doe je dat weggooien??

Ja ik had eersts een USB modem (Alcatel)

Alle usb gerelateerde software die je in je softwareoverzicht hebt staan verwijderen.

Mbt de Tunnel verbindingen kun je ze laten staan maar ook die zouden ergens in de softwarelijst moeten staan.

er zit iets fout in de instelling van de PC, maar ik en met jullie hulp krijgen er schijnbaar de vinger niet achter.

Allen dank voor de suggesties en aanwijzigeingen. Het mocht helaas niet helpen

Ik log nu wel weer aan met een kabeltje en adsl modem. Alleen jammer van de wireless kaart.

Groet Rudolf

helaas helpt ook niet.

Ik dank jullie allen voor de goede raadgevingen, maar wij krijgen de vinger niet achter het probleem.
Er zit iets fout in de instelling van de PC, maar wat?

Ik doe het wel weer met een kabeltje en mijn adsl modem. Alleen jammer van de wireless kaart.

Groet,
Rudolfl

Rest misschien niks anders dan een schone installatie ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan