Wireless netwerk aanleggen met Livebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skip01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo, wie kan mij helpen.

Ik heb een draadloos internetverbinding met een Online livebox. Nu wil ik drie pc's met elkaar verbinden om bestanden en muziek te delen en ook de printer te delen. De setup is als volgt. Hoofd Computer met Windows Vista. Deze pc is met de livebox verbonden via een kabel. Aan deze pc is ook de printer verbonden. Verder heb ik nog een desktop pc met Windows XP. Deze pc heeft via een usb dongel verbinding met de livebox. Tot slot heb ik nog een bedrijfslaptop met Windows XP met een wireless verbinding met de livebox. Alle drie de pc's hebben verbinding met de livebox. Eén met een kabel en twee wireless. Wie kan mij helpen om een netwerk te installeren. Het schijnt dat de livebox dienst kan doen als router.

Groeten, Skip01

Wellicht heb je iets aan de info in de bijlagen.
Die is getypt op basis van Win2000 en XP.
Wellicht kun je er iets mee voor Vista.

Hallo Paul, dank voor je reactie. Ik ga er mee aan de slag. Wel weet ik inmiddels dat voor Vista andere instructies nodig zijn. Als iemand mij daar nog aan zou kunnen helpen evenals de instructies voor de livebox, dan hoor ik dat graag.

Het princiepe in Vista is eender.
Het verschil is, dat het in vista in een ander menu te bereiken is, en een andere naam heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan