wireless netwerk met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
332
Hai,
Ik heb 2 pc's en 2 laptop's op een wireless router staan.
Gister ging alles goed alles kon op internet.En ik had een "redelijk"netwerk. Alleen op de nieuwste laptop had ik geen locaties van de andere pc's en laptop.
Wel gaf hij aan een hoge draadloze verbinding.

Maar nu heeft mijn nieuwste laptop geen draadloos netwerkverbinding meer. En met herstellen krijg ik deze niet meer goed.
Wel heb ik gister service pack 2 (heel stom, ik had toen even niet door dat deze niet zo perfect was) geinstalleerd zou het hier aan liggen?

Nu krijg ik steeds de melding dat mijn computer niet genoeg beveiligd is, dit schakel ik in en dan weer uit maar dit heeft geen invloed.
Ook niet op kaazaa, deze krijg ik ook niet op zoeken en verkeer.

gegevens:
windows XP
acer wlan 11g broadband router (draadloos)

Ik kan wel met de pc op internet.

groetjes Helma
 
Kun je nog SP2 deïnstalleren ?

Kijken onder instellingen software. Of een herstelpunt terugzetten.
 
Hey,

Je kan je Beveiligingscentrum uitschakelen misschien datie het dan wel doet!
Dit doe je op de volgende manier:

Ga naar het register via Start, Uitvoeren en typ Regedit.exe Blader nu naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Security Center
Kies hier bewerken, Nieuw, DWORD-waarde en noem deze waarde Firewall Override Geef een 1 op in het vak Waardegegevens. Hetzelfde moet je doen voor AntivirusOverride. Nu is je firewall- en antivirusbeveiliging uitgeschakeld.
(Wanneer deze waardes al bestaan moet je bij hun de waardegegevens veranderen in 1)

Als het goed is is hierna je probleem opgelost!
Suc6 :thumb:
 
Ik heb eerst het beveiligingscentrum uitgeschakeld en dit lukt ik heb weer verbindng met netwerk en internet.
Dus ik laat sp2 maar even staan want bij deze heb ik een mooie update voor moviemaker en dit wil ik behouden. Als ik meer problemen krijg zal ik dit laatste doen.

Jullie heel erg bedankt voor jullie oplossingen.

Groetjes Helma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan