Wireless Netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Ik ben bezig om een wireless netwerk op te zetten. Ik heb daarvoor een wireless netwerk adapter van sitecom en een wireless netwerk acces point gekocht. Nu lukt het instaleren alleen niet!! Is er iemand die er ervaring mee heeft?

Ik heb hetzelfde van sitecom,en werkt dus echt prima.
Heb je de installatie cd rom gebruikt?

Werkt het wel allemaal als je ipv draadloos een kabel gebruikt?

Vertel.....

Jah, het werkt wel met draad,

Kun je even uitleggen hoe het precies moet en hoe het met de netwerkinstellingen zit.

Geplaatst door stefanmethorst
Jah, het werkt wel met draad,

Kun je even uitleggen hoe het precies moet en hoe het met de netwerkinstellingen zit.

Kom je wel in het schermpje zoals ik laat zien in het document?

Hier kom je door naar start/programma's/sitecom accespoint te gaan.

Bijlagen

Geplaatst door stefanmethorst
Ja, maar bij AP name's staan er geen!

Dan zal je dus moeten zorgen dat je accespoint word herkend,dat is het eerste wat je zal moeten oplossen.
Zit je ver van het accespoint vandaan soms?
Of zitten er misschien veel water/verwarmings leidingen in de buurt? Daar zijn accespoints namelijk niet zo happig op!!!
Zorg er in ieder geval eerst voor dat je zeker weet dat de afstand/leidingen niet de oorzaak kunnen zijn.

Ik zit naast een verwarming. ik zal het eens proberen om er verder vanaf te gaan zitten. Neem maar vast aan dat dat de oorzaak niet is. Hoe moet ik de Adapters instaleren

HET IS ME GELUKT!

Er is netwerkverbinding met alle 3 de computers, ze kunnen alle 3 printen en ze hebben alle 3 internet OOK ALS ER 1tje UITSTAAT!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan