Wireless netwerkkaart geplaatst

• Onderwerp starter Onderwerp starter MMU
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MMU

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Hallo,

Zodra ik een wireless netwerkkaart in een leeg slot doe kan ik niet meer opstarten, zelfs de monitor die normaal gesproken automatisch aangaat wil niet van de standby komen. Haal ik de kaart er weer uit en doe ik de computer weer aan dan loopt alles weer prima.

Iemand een idee??

Probeer eens alles sloten leeg te halen,en dan met die draadloze kaart proberen in alles sloten,en kijk is of ie het dan wel gaat doen. (Om is mee te beginnen bedoel ik)

Succes,

Leo

Geprobeerd maar geen succes.
Zonder wireless kaart werkt het allemaal, maar met kaart geen beeld en ik denk aan het geluid uit de kast te horen start de pc ook niet verder door.

Ik werk met Windows 98. Het rare is dus dat zodra ik de wireless kaart plaats de pc niet wil opstarten en de monitor helemaal geen signaal krijgt. Haal ik de kaart eruit dan werkt alles prima.

Ik zou je 2 dingen kunnen adviseren: Probeer een andere draadloze kaart,en als dat ook niet werkt,tja,dan zou ik zelf Xp installeren,maar wat jij gaat doen weet ik niet,misschien is mijn idee in jouw ogen wel verkeerd,maar anders zou ik het niet weten.

Ben benieuwd wat anderen nog voor ideeen hebben,

Groet van Leo.

Klinkt als een IRQ of I/O range conflict. Kijk eens of je op de wireless LAN kaart of de videokaart een andere instelling kunt maken. Wie weet helpt dat om het op te lossen.

Aangezien je monitor niet eens aanspringt heeft het niets te maken met je OS want zover komt hij niet eens.

Het is eerder te zoeken bij een probleem tussen de videokaart en het wirelesskaartje of een probleem tussen het moederbord/bios en het wirelesskaartje. M.a.w. iets hardwarematigs... Ik zou de volgende opties proberen:

1) Andere videokaart uitproberen als je die hebt liggen
2) Bios van je moederbord updaten
3) Ander wireless kaartje. Hij kan natuurlijk ook kapot zijn!

Suc6 ermee!

Hallo MMU,

Ik heb gelezen over je probleem met het inbouwen van een wireless netwerkkaart in je PC.

Er wordt gemeld dat het probleem opgelost is, maar er staat niet hoe.

Ben geinteresseerd want ik heb exact hetzelfde probleem.

Hoop wat te horen.

Groet, JGKB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan