wireless network adapter verbinden met xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb hem zelf niet (heb gewoon aan een accespoint liggen met kabel)
maar normaal moet je instellen wat je ip is staat hij op dhcp (automatisch) moet je dat zo instellen

neem aan dat je sowiezo je wachtwoord in moet voeren van je netwerk :)
en idd je kan ipconfig uitvoeren om te zien wat je ip is daar staat meestal ook wel bij of het dhcp is of niet

mocht het dhcp zijn en je hebt een "standaard" netwerk dan zal hij direct een ipadres toegewezen krijgen :)

ik weet persoonlijk niet hoe je netwerk eruit ziet en hoe hij ingesteld is. dus kan je vraag niet compleet beantwoorden

me dhcp is uitgeschakeld hoe moet ik die inschakelen als ik die inschakel is dan alles goed?

ehm als je dhcp inschakelt dan zijn al je pcs van streek :rolleyes:
dan moet je even een statisch ip adres invullen op je xbox
is die van je pc bijv 3 dan maak je van je xbox bijv 1 hoger of paar hoger (ivm andere pcs)

hiervoor kun je idd ipconfig gebruiken om te zien wat je ip is
subnet zal 255.255.255.0 zijn :) en je gateway is je adres van je router :)

verder zul je nog de code in moeten voeren voor je draadloze netwerk (lijkt mij)

sorry dat ik zo veel vraag maar hoe moet je de dhcp openen ? ik zit al een tijdje mee de wireless adapter en wil het zo graag dat het werkt.

grtt

de dhcp kun je in de router zelf aanzetten
dan gaat je router ip uitdelen ipv handmatig

als je dit doet moet je er wel rekening mee houden dat je eigen computers ook op automatisch een ip adres verkrijgen moeten komen te staan

in de instellingen van je xbox zet je dan gewoon obtain a ip adres automatically of iets dergerlijks aan..

dhcp sta aan bij me router bij lan settings maar ik zit nog steeds mee hoe ik dat moet doen? ik heb er zelf niet zoveel verstand van

grtt ik kan wel plaatjes sture van me route instellinge

je start je xbox op drukt de adapter erop/in

dan ga je dus naar de instellingen helemaal rechts in je menu en zet je hem op automatisch ip adres verkrijgen

dan moet je waarschijnlijk nog zoeken naar een draadloos netwerk (je eigen)
en dan je wachtwoord daarvan invoeren meer zal het niet zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan