wireless network password recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
201
beste,

ik heb thuis een draadloos netwerk en gisteren heb ik me een nieuwe laptop gekocht. Nu stond het passwoord op m'n oude computer en melde hij zich automatisch aan. Ik heb mijn passwoord al geruime tijd niet meer moeten intikken.

Nu is mijn vraag of er een volledig gratis software bestaat die het wachtwoord van m'n draadloos internet achterhaalt? heb al zot gezocht maar vind niets deftigs

bedankt
 
waarom het draadloos gedeelte niet even resetten en dan een nieuw wachtwoord ingeven.
 
Dit kun je in je router zelf veranderen. Zoek het ip op van je provider om in je router te gaan. Dit is een ip adres. Daar kun je dan de sleutel/wachtwoord (bijv. WEP) veranderen.

Suc6
 
heb nirsoft al geinstalleerd maar krijg dan by key (Ascii) een hele boel cijfers en letters te zien door elkaar en dit is zeker m'n wachtwoord niet
 
Laatst bewerkt:
ja maar moet ik daarvoor dan ook niet eerst m'n huidige wachtwoord ingeven?

Nee volgens mij niet, de code die in je router staat (soms kun je ook de tekens laten weergeven trouwens), kun je zo veranderen. Het enige dat je moet weten is je wachtwoord om in je router te gaan. Meestal is dat standaard usernam admin en standaard ww 1234. Wellicht kun je dit via je internet provider achterhalen of in de bijgeleverde documentatie toentertijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan