Wireless Network probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonos

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2001
Ik heb een wireless network 2.4Ghz van sitecom gekocht. Heb daar nogal aansluitproblemen mee.

Heeft iemand ervaring met dit type?

Alvast bedankt

Yvon

kan je iets meer duidelijkheid geven?
Usb netwerkkaartjes, of infrarood?
Router?

Het is een router (draadloos) en externe netwerkkaart via usb.

Als de router met kabel wordt verbonden op computer 1 werkt het internet wel maar als dan de usb netwerkkaart aangesloten wordt op computer 2 (draadloos) dan werkt deze niet.
Enig idee of er nog iets ingesteld of veranderd moet worden?

Moet er eerst een netwerk worden aangemaakt?

Of moet in computer 1 aangegeven worden dat het internet gedeeld mag worden (dit is onder xp aangegeven maar dit helpt niet)

groet
Yvonne

wat is de artikelcode van het product???

als je er niet uit komt kun je altijd naar de site van sitecom gaan, ik had ook problemen met mijn router van sitecom, en via de site is het probleem opgelost

er word suport gegeven via een forum en via mail

http://www.sitecom.com

Het is een wl-018,

Ik heb al op de site gekeken bij sitecom maar deze vraag staat er niet bij.
En zij hebben op het moment een probleem om te mailen naar chello adressen dus daar kom op dit moment niet veel verder, vandaar hier de vraag

gr
Yvonne

Ik kreeg van watchdog de vraag of het probleem opgelost was, maar helaas niet dus.

Ik heb de router teruggebracht naar de winkel en ga zodra ik weer de moed heb maar met een router via draden aan de gang.

Ik had de vraag ook uitgezet bij de routershop en kreeg daar het volgende antwoord:

Dat een draadloze router niet door beton heen werkt en er werd geadviseerd om een antenne te plaatsen dan zou het wel werken.

Aangezien ik op mijn slaapkamer geen antennes wil hebben ben ik er maar mee gestopt.

Hopelijk werkt het bij andere mensen wel maar bij niet

heb je op de comp met usb netwerk ook de software van de router geplaats ????

Neen, volgens de instructie hoefde dit ook niet

maar ik heb de router niet meer dus kan nu verder ook niets meer doen

groet
Yvon

Ik had hetzelfde probleem, bij sitecom wisten ze er ook geen raad mee. Het het toen omgeruild voor Trust en nu werkt het perfect!

Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan