Wireless probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

loc_dog

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
Hallo,

ik heb een compaq presario v6000 laptop. Mijn wireless internet doet het niet. Lampje brand oranje ipv blauw.. In apparaatbeheer staan er voor deze 2 dingen een gele uitroepteken:
-Overige apparaten, coprocessor..
- usb apparaten

Ik heb deze geprobeerd up te daten maar hij kon niks vinden..
Ligt het hier aan of is er iets anders aan de hand..

ik heb geprobeerd te doen wat je zei..
alleen dit gedeelte kan ik niet vinden: \{ID}\####]

Mag je niet te letterlijk interpreteren, ID verschilt per gebruiker (is een combinatie van letters & cijfers)

.The wireless switch will always appear to be off ie amber, wireless will work regardless.There is a solution for this also.

HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control/Class/{
4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002bE10318}/0021/Ndi/Interfaces

Now this will most likely vary on your machine, but the best thing to do is a search under HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control for "Atheros" and that should pretty quickly lead you to the right section.
In the "root" of the 0021 entry (where is "Atheros") add this as string values (or Binary or DWORD doesn’t matter).

Bron: http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=1237809

Toevallig niet aan de schakelaar gezeten die voorop zit?
Links is Oranje, rechts is dan blauw ...

HP/Compaq geeft sommige modellen 1 extra jaar garantie gegeven ivm de problemen met de wireless kaart. Kijk hier of je in aanmerking komt en doe er je voordeel mee: LINK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan