ik heb deze dir 615 wireless router een paar dagen in bezit,maar heb problemen ermee.
data verkeer is niet optimaal,zoals streamings op het internet en tevens p2p programma werkt ook niet naar behoren.
firmware is standard ,en er is ook geen upgrade voor te krijgen.
het rare is dat mijn notebook met bedrading wel goed werkt,maar wireless dan komen de problemen weer.
eerst had ik een wrt150n die de zelfde problemen had,na een rma test bleek deze dus niet inorde te zijn.
ik heb dus weer de indruk dat deze ook niet helemaal inorde is.
dus deze gaat gewoon weer terug.
toch zou ik graag een goed advies willen over een wireless router....maar welke zou het beste zijn die geen problemen kent met streamings en p2p programmas.
dus een goede stabiele router die beter ondersteund worden met dit soort problemen tegen te gaan,waar je geen omkijken naar hebt die niet te ingewikkeld zijn met install en instellen.
niet meer dan 150 euri...daar zou toch wel een goede router voor hebben neem ik aan ...?
wireless voor notebook:
welke router kan ik het beste nemen voor dit notebook:
acer
aspire 5610
802.11 a/b/g wireless LAN
hopelijk dat iemand mij een goed advies kan geven ?
data verkeer is niet optimaal,zoals streamings op het internet en tevens p2p programma werkt ook niet naar behoren.
firmware is standard ,en er is ook geen upgrade voor te krijgen.
het rare is dat mijn notebook met bedrading wel goed werkt,maar wireless dan komen de problemen weer.
eerst had ik een wrt150n die de zelfde problemen had,na een rma test bleek deze dus niet inorde te zijn.
ik heb dus weer de indruk dat deze ook niet helemaal inorde is.
dus deze gaat gewoon weer terug.
toch zou ik graag een goed advies willen over een wireless router....maar welke zou het beste zijn die geen problemen kent met streamings en p2p programmas.
dus een goede stabiele router die beter ondersteund worden met dit soort problemen tegen te gaan,waar je geen omkijken naar hebt die niet te ingewikkeld zijn met install en instellen.
niet meer dan 150 euri...daar zou toch wel een goede router voor hebben neem ik aan ...?
wireless voor notebook:
welke router kan ik het beste nemen voor dit notebook:
acer
aspire 5610
802.11 a/b/g wireless LAN
hopelijk dat iemand mij een goed advies kan geven ?
Laatst bewerkt: