Tuffie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2004
Ik zit achter de PC van mijn moeder. Sinds kort zit ze op de kabel. Ook heeft ze de zaak "wireless" althans dat is de bedoeling.
Elke keer als de PC opnieuw wordt aangezet moet je de wireless verbinding opnieuw "aanmelden" ondanks dat de verbinding tussen de pc en de router wordt weergegeven als "uitstekend". Het is net of hij de verbinding niet goed vasthoud. Als ik klik op herstellen zegt de PC geen IP adres te kunnen krijgen. Heb al een vast IP adres ingevoerd maar probleem was nog niet opgelost. Alles opnieuw aan/uit zetten is geen oplossing (wordt in andere topics over gesproken).
De gegevens:
Kabelaansluiting
Windows XP
firewall uit (die van windows)
Wireless systeem van USB Robotics
Kabelmoden van Motorola SB5100E
Het typische is dat mijn broer hetzelfde probleem heeft met zijn PC.
Elke keer als de PC opnieuw wordt aangezet moet je de wireless verbinding opnieuw "aanmelden" ondanks dat de verbinding tussen de pc en de router wordt weergegeven als "uitstekend". Het is net of hij de verbinding niet goed vasthoud. Als ik klik op herstellen zegt de PC geen IP adres te kunnen krijgen. Heb al een vast IP adres ingevoerd maar probleem was nog niet opgelost. Alles opnieuw aan/uit zetten is geen oplossing (wordt in andere topics over gesproken).
De gegevens:
Kabelaansluiting
Windows XP
firewall uit (die van windows)
Wireless systeem van USB Robotics
Kabelmoden van Motorola SB5100E
Het typische is dat mijn broer hetzelfde probleem heeft met zijn PC.