Wireless Traag??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Kan iemand mij vertellen waarom mijn wireless internet verbinding zo traag is? En wat heb je zoal nodig voor een wireless internetverbinding?

Ik hoor graag van jullie

Je vraagt waarom het traag is dus ga ik er vanuit dat je alles in huis hebt voor wireless. En dan vraag je wat je nodig bent?

Wat is traag? kun je voorbeelden geven? En wat je nodig bent: wireless router + wireless netwerkkaart

Ik heb gehoord dat het enorm traag is! Maar stel ik heb een router en netwerkkaart en het blijft nog steeds traag waar kan het dan aan liggen

Ik krijg het gevoel dat dit weer huiswerk is.

Eerst heb jij het en daarna heb je het gehoord.

Het kan overal aanliggen. Afstand te groot, storende elementen etc. Voor de rest mag je zelf aan de slag

Zo hey. Het is geen huiswerk. Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ik wireless internet heb. Beter lezen. En denk je nou echt dat dit een huiswerk vraag is?? Geef is een link waar ik meer informatie over dit onderwerp kan vinden. Alvast bedankt....

Kan iemand mij vertellen waarom mijn wireless internet verbinding zo traag is? En wat heb je zoal nodig voor een wireless internetverbinding?

Ik hoor graag van jullie

En ik moet beter lezen?

Google maar op traag wireless internet

Suc6

Thanks Mario maar ik denk dat jij het echt op mij gemunt hebt. Je kraakt me altijd af. Doe is een keertje lief!

[modedit] Als je problemen hebt met een mod of iemand anders, dan mag je een mail sturen naar diegene moderatornaam@helpmij.nl of anders klachten@helpmij.nl

In het vervolg graag een beetje duidelijkere vraag stellen. Dan kunnen wij ook beter snappen wat het probleem is en kunnen je beter helpen
[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het niet op jou gemunt maar als je wat beweert moet het wel waar zijn. Ik geef alleen aan dat je in het begin over jouw internet verbinding hebt en daarna moet ik beter lezen omdat het opeens niet over jouw verbinding gaat.

Ik heb twijffels over je vragen aangezien het meerendeel huiswerkvragen zijn. Iemand zijn vragen in twijffel trekken is wat anders dan het op iemand gemunt hebben.

Laten we de discussie hier bij houden.
Als jullie nog verder willen, dan mag het via de mail. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan