Wireless Trust 17911

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo ik heb een vraag en wie kan mijn helpen, het volgende, ik heb een Wireless keyboard de Trust 17911 en deze wil ik op een Samsung UE40D8000 smart TV aansluiten, ik heb het USB stickje in een USB ingang op de tv gedaan, en er gebeurd niets, wat moet ik nog meer doen om mijn toetsenbord goed aangesloten te krijgen.

Volgens mij gaat dat ook niet werken aangezien je geen drivers kunt installeren op tv.
En de USB poort is alleen voor USB stick is. Je kan niet een gewone webcam aanschaffen.
Je zult bij samsung een toetsenbord moeten aanschaffen die voor jou tv is.

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie, maar volgens de beschrijving kan hij op een Samsung Smart TV moeten werken, en kon op deze TV volgens Mediamarkt moet deze het net als de Logitech K 400

Dan zou je misschien de verbinding tot stand moeten brengen tussen het toetsenbord en USB stick, of even in de handeling van tv kijken of Samsung bellen.

Ik kom nog even terug op mijn vraag, zou ik soms een driver moet installeren, ik heb op de support site van Trust een driver gevonden en op een USB stick gezet zou ik deze dus op mijn TV

Ik zou het ook niet weten, ik kan je helaas niet verder helpen.
Ik denk dat de driver die je gevonden heb bedoeld is voor alleen op pc te gebruiken. Wil je zekerheid bel naad support of mail naar Samsung.

Op de website van Trust wordt bij dit toetsenbord nadrukkelijk vermeld:
Smart TV with USB keyboard support (check your TV documentation)
Dus als ondersteuning voor een usb keyboard niet in de handleiding van je smart-tv staat gaat het niet werken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan