Wireless werkt niet bij livebox, ethernet verbinding wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickMaat89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
Ik heb sinds gister problemen met mijn draadloze verbinding van online. Ik ben verbonden via een livebox, en op de computer onder is er wel verbinding en hier niet. Ik heb ook de klantenservice al gebeld en die vertelden mij dat de livebox 106 keer op 1 dag verbinding probeerde te maken, en dat dit dus niet de bedoeling was. Ook werd verteld dat ze erna zouden kijken en nog terug belden, (wat overigens ook niet gebeurt is) Maar vandaag knipperde het lampje van dataverkeer weer, en omdat onder internet het deed, dacht ik dat het boven ook wel zo zou zijn, vandaar dat ik hier effe kom zeuren om hulp!

Nu staat er in de lijst van netwerken mijn livenbox gewoon als beschikbaar, en zodra ik via die verbinding wil werken, krijg ik het volgende te zien: Windows was unable to connect to Livebox-5694. Met de opties troubleshoot problem, of tell me more about internet connection problems. Na troubleshoot te hebben gekozen. Staat er dat ik mijn wireless router moet resetten. Dus heb ik mij dongle eruit gehaald, en de reset knop op de livebox ingehouden, maar na de reset zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.

Nu heb ik zelfs de gehele installatie opnieuw uitgevoert (na met your uninstaller alles compleet te verwijderen) ook de pcmi kaart eruit gehaald, en die er opnieuw ingestoken volgens installatie instructies. Tot zo ver verliep de installatie zoals het hoorde. Maar na het invoeren van een geldige WEP-code, vermeld op mijn livebox, gebeurde er verder niks meer, en kwam toen op een scherm terrecht waar stond dat ik mijn ingegeven WEP sleutel moest controlleren. keer op keer op keer.

Ik ben nu echt ten einde raad en word knettergek van dit probleem, als iemand suggesties heeft, hoor ik deze graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan