Wireless WRT54G inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Hallo, via http;//192.168.1.1 kom ik na het ingeven van een paswoord in het menu van mijn router. Standaard staat het wachtwoord op admin. Nu heb ik in het verleden dat paswoord gewijzigd en ondanks dat ik dat paswoord nog wel gewoon weet, wil ik toch dat paswoord opnieuw wijzigen. Probleem is echter dat ik helemaal niet meer weet hoe ik dat toen heb gedaan.
Wie weet dit nog wel ??????????

Laatst bewerkt:
Ga naar "administration" en verander daar je password.

Ja dat dacht ik dus ook alleen is het volgens mij niet het password wat ik ingeef om in het menu te komen. Mijn paswoord bestaat uit 7 letter terwijl daar toch een heel ander woord staat. Bovendien heb ik met "SeePassword" gekeken en komt er een heel andere tekst uit (waarvan ik de laatste 4 "bolletjes" ook niet kan zien..........??

Bijlagen

• inlog1.jpg
    inlog1.jpg
    94,1 KB · Weergaven: 85
maar als je nu in het menu zit dan verander je toch je wachtwoord en klaar ben je?
ik heb dat trouwens zelf ook, dat is gedaan om te zorgen dat aan de hand van het aantal bolletjes je wachtwoord niet geraden kan worden

Ook als ik met "SeePassword" ( een progje dat juiste die bolletjes zichtbaar maakt) kan zien dat er nu niet het passwoord staat dat ik moet ingeven om in het menu te komen ??????????

Als het helemaal niet meer lukt dan een harde reset geven.

Als het helemaal niet meer lukt dan een harde reset geven.

Lijkt me iets wat overbodig, maar is een oplossing om terug te gaan naar de standaard fabrieksinstellingen...
Maar vooralsnog eigenlijk niet van toepassing op dit verhaal

Ook als ik met "SeePassword" ( een progje dat juiste die bolletjes zichtbaar maakt) kan zien dat er nu niet het passwoord staat dat ik moet ingeven om in het menu te komen ??????????

Schrijf het huide wachtwoord wat je ziet met SeePassword even op en verander hem dan eens naar je eigen wachtwoord.. Daarna log je uit of iets dergelijks en log je weer in... kom je er met je nieuwe wachtwoord niet in gebruik je de oude weer.. en weet je dat er ergens iets niet goed gaat, want zo zou het wel moeten werken.

Succes ;)

Laatst bewerkt:
Haal je niet het password en de netwerksleutel door elkaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan