"Wireless Zero" compleet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0445

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Hallo iedereen

Het "geweldige" (ding) Wireless Zero van Windows XP loopt te vechten over de Wireless adapter in mijn PC tegen de eigen software van het programma.

Hoe kan ik "Wireless Zero" compleet verwijderen van m'n PC want uitschakelen (en van auto start) halen in "Services" werkt ook niet!

Alvast bedankt...

Tijdens installatie v.h. softwareprogramma van je Wlan kun je kiezen om het door windows te laten configureren of door het meegeleverde softwareprogramma. Bij "services.msc" kun je wel degelijk "wireless zero configuration-service" op "opstarttype uitgeschakeld" zetten.

Laatst bewerkt:
Hmm jah, ik heb de Wireless adapter idd geïnstalleerd via de software! Ik zal de adapter eens proberen te installeren via Windows en alleen de driver te gebruiken van de CD (indien nodig)

Ja,laat ff weten of het lukt. Mijn ervaring in deze is dat je kunt kiezen tussen windows of de bijgeleverde software om de installatie te doen e/o te configureren.

Nope, helaas. Er is bijgeleverde software NODIG naast de driver om de Wireless adapter te laten werken...

Iemand nog een ander idee om dat "Wireless Zero" te verwijderen (of in ieder geval de mond te snoeren tijden de autostart van de meegeleverde sortware?

Ah wacht eens even! Het is me toch gelukt

Ik heb "Wireless Zero" weer op autostart gezet zodat dit de enige optie is voor de Wireless adapter en er dus geen keuze meer komt bij de autostart van de meegeleverde software.

Alsnog bedankt, zonder de tip om windows alleen de driver te laten installeren was ik er waarschijnlijk niet achter gekomen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan