Wireless Zero Configuratie automatisch starten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robske

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Sinds kort heb ik een nieuwe router. De Sitecom WL-521. in de handleiding stond dat ik een programma moest instaleren die op de cd-rom staat. na deze tehebben geinstalleerd moest ik aangeven dat deze programma gebruikt moest worden voor verbinding te maken met internet en dat WZC (Wireless Zero Configuratie) dat niet meer zou doen. nadat ik dat allemaal had gedaan en verbinding wil maken met het netwerk kon dat programmatje van sitecom geen netwerkadapters vinden. ik kreeg dit met geen mogelijkheid voor elkaar. dus ikke dat programmatje er af gegooit en dacht dan gaan we gewoon met WZC verder. in WZC stond dat er niet naar een netwerk kon worden gezocht omdat WZC niet gestart was. ik kon via microsoft.com knowlegde base code 871122 vinden hoe ik dit kan doen. en inderdaad het werkt en ik kan op het netwerk en dus ook internet. echter moet ik iedere keer WZC handmatig starten. ik heb de optie automatisch starten aan gezet in service maar dit doet ie niet. ook als ik via uitvoeren: %systemroot%\system32\services.msc /s intoets en bij WZC ga kijken zie ik dat ie op automatisch starten staat maar doet dit niet. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Je kan nog proberen om echt alle restanten van de utility te verwijderen uit je register en vervolgens de netwerkkaart verwijderen bij aparaatbeheer. Pc uitzetten, kaart er ook echt uithalen, pc opstarten (zal dus geen kaart vinden) pc weer uitzetten, kaart er weer in doen en Windows de kaart laten detecteren. wellicht start wzc dan wel gelijk op.

Kijk anders eens even bij start/systeembeheer/services.

Dank je erbicom, Ik heb aller er af en dr uit gegooit wat met het netwerk temaken had en alles er op nieuw op en in te zetten. WZC starte direct weer op.
Bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan