Wireless zero configuration wordt uitgeschakeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

avb19

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
22
I

Ik heb een HP notebook met daarin een Braodcom wireless adapter, met uiteraard de daarbij horende driver.

Ik zou graag Windows Wireless Zero Configuration 'aan' willen laten, maar als ik via het 'eigenschappen' scherm WZC aan heb gezet, wordt die bij iedere boot weer uitgeschakeld..

Waarschijnlijk gebeurt dat door eigenwijze Braodcom software.

WZC staat in 'services' op 'automatisch'.

Heeft iemand een tip hoe ik dat uitzetten kan verhinderen?
 
door alleen de drivers van je kaart te installeren en niet het bij behorende programma.
lukt dat niet probeer het dan uit te zetten, via uitvoeren, typ msconfig dan bij het tabblad opstarten het programma broadcom uitvinken.
 
door alleen de drivers van je kaart te installeren en niet het bij behorende programma.
lukt dat niet probeer het dan uit te zetten, via uitvoeren, typ msconfig dan bij het tabblad opstarten het programma broadcom uitvinken.

Bedankt voor het advies.

Echter, dat uitzetten had ik al gedaan, maar dat heeft niet geholpen.

Nog steeds is het zo dat het me wel lukt om eenmalig naar het keuzescherm van WZC te gaan via een vinkje in het betreffende Eigenschappen scherm, maar dat is de volgende keer prompt weer verdwenen.
Een utility programma voor de Broadcom adapter wordt NIET geladen (tenzij ik het bewust kies).
 
als je naar eigenschappen van wzc gaat in het tabblad afhankelijke worden die service's ook gestart of staan die uit.
wat evt ook kan controleren of je wireles adapter in apparaatbeheer eigenschappen energiebeheer het vinkje bij de computer mag dit apparaat uitschakelen uitgevinkt staat.
succes
 
Hallo avb19.

Heb je het volgende al gedaan:

Ga naar "Configuratiescherm".
"Systeembeheer".
"Services".
Dubbelklik op " Wireless Zero Configuration-service".
Zet "Opstarttype" op "Automatisch".
Klik de knop "Starten".
En klik op "OK"

Groetjes Erik Rothuis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan