wireless

• Onderwerp starter Onderwerp starter wedo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wedo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Heb een laptop met ingebouwde wireless lan kaart. heb een sitecom router. krijg steeds bericht medium ontkoppeld, en er is geen draadloos netwerk beschikbaar. Wie kan mij helpen, heb al van alles geproberrd.:(

Wat heb je al gedaan ?

Wat is het merk van de wlan ?

Hoe is je verdere opbouw van je verbinding ? Adsl ?

heb een sitecom w-lan 018. en zit op de kabel @home.
krijg steeds de melding draadloos netwerk niet beschikbaar. heb al geprobeerd netwerk in te stellen maar dit helpt niet. kan absoluut niet in de router komen, ook niet als ik hem met een utp kabel aansluit.
als ik mijn ipconfig check krijg ik melding medium ontkoppeld
mijn lan kaart (bedraad werkt wel gewoon als ik hem rechtstyreeks op de router aansluit, en de wan poort van de router niet gebruik.

Ik had dat ook. Het is een beveiliging van de laptop dat de draadloze netwerkkaart standaard "uit" staat.

Dit is om te voorkomen dat zonder dat je het weet je kaart "aangaat" en er een verbinding wordt gemaakt en dat er zomaar mensen op je laptop kunnen komen als je ergens anders bent met je laptop.(als je het niet goed beveiligd zou hebben).

Je moet op je toetsenbord een netwerktekentje zoeken (staat bij mij onder de F2 knop) en de Fn knop (zit bij mij links op mijn toetsenbord tussen Ctrl en Windows-knop).
De Fn knop is om de "tweede functie" van de knop te activeren. Zoals bij meerdere knoppen op je laptop zijn deze voor meerdere dingen te gebruiken.

Als ik deze 2 knoppen tegelijk indruk wordt mijn draadloze- netwerkkaart ingeschakeld en kan ik internetten enz. wat ik wil.

Succes. Laat even weten of het gelukt is.:thumb:

Hoi,

ik heb hetzelfde probleem. Mijn draadloze netwerkkaart staat aan. Toen ik de laptop de eerste keer aandeeed zag hij wel andere draadloze netwerken echter nu niet meer en ik weet niet hoe het kan?????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan