wisselbestand loopt vol

• Onderwerp starter Onderwerp starter robbieson,
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

robbieson,

Tijdens het branden met nero vision express loopt mijn wisselbestand geheel vol en mijn pc stopt dan met het programma. Al maak ik het wisselbestand 4000mb groot, ook dan loopt hij na enige tijd vast.
Zelfs met pinnacle instand cd/dvd loopt mijn wisselbestand vol met het maken van een dia show !!
Wie weet wat hier de oorzaak van is.

Hoi,

Als je in windows de wisselbestand nou niet op handmatige instelling zet maar op windows beheerde instelling, zo maakt ie hem zelf groot of kleinere wat ie maar nodig heeft..

Groetjes, Anne

Geplaatst door arre

Wat is dat wisselbestand trouwens
Wisselbestand
(Swapfile.)
Zodra in een applicatie grote bestanden worden bewerkt, trapt Windows op de rem. Daarbij geldt: hoe groter de documenten, hoe moeizamer je erin kunt werken. De oorzaak is dat niet alle informatie in het werkgeheugen past en Windows de minst gebruikte gedeeltes van een document tijdelijk op de harddisk opslaat in een zogenaamd swapfile. De harddisk benadert gegevens mechanisch en is daarom het langzaamste onderdeel in de computer. Het gevolg is dat Windows vrijwel permanent bezig is met het zoeken naar de op de harddisk opgeslagen documenten en zo waardevolle tijd verbruikt.
Bron:
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan