Wisselen tussen Word 2010 en 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

digicat

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Op mijn pc zijn zowel Office 2007 als 2010 geïnstalleerd.
Als ik eerst in versie 2007 gewerkt heb en daarna versie 2010 opstart, wordt er een "configuratie" uitgevoerd, die toch een hele tijd duurt.
Omgekeerd net hetzelfde: ik heb in 2010 gewerkt - "configuratie" wordt uitgevoerd vóór de 2007 versie opstart.
Hoe kan ik dat vermijden?

Ja, dat kan ik zelf ook wel bedenken.
Ik heb ze allebei nodig.
Ik geef opleidingen en maak handleidingen voor Office-pakketten. De klant kiest: 2007 of 2010, heel soms zelfs 2003. Lang niet alle bedrijven stappen telkens onmiddellijk over naar de nieuwste versie!

Heeft iemand een andere suggestie om niet telkens de configuratie procedure te moeten doorlopen als ik wissel tussen Word 2007 en 2010 of omgekeerd?

Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij een goeie tip. Probeer ik zeker.

Ik heb op een ander forum ook nog dit advies gevonden:
"Het klopt dat Word vervelend kan doen als je tussen de twee versies schakelt. Met een registeringreep valt dat op te lossen.
Start dus regedit op bij UITVOEREN (XP) of bij ZOEKOPDRACHT STARTEN (Vista/7) en navigeer naar de volgende sleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Word\Options.
Open deze sleutel en klik met de rechtermuisknop op een lege plaats in het rechterpaneel. Kies NIEUW, DWORD-WAARDE, geef het nieuwe item de naam NOREREG mee en ken daar de waarde 1 aan toe. Sluit regedit af en meld je opnieuw aan. Het probleem zou nu van de baan moeten zijn."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan