wisselen van etiket-formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marl1

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Als ik een document heb met naw-gegevens op een etikettenformaat van bijvoorbeeld fabrikant Avery (3 koloms) en ik wil de etiketten op een Herma-stickervel gaan printen (bijv. 2 koloms), hoe wijzig ik dan de etiket-instelling?
Let wel: de naw-gegevens zijn alleen beschikbaar op het Avery-etikettenformaat. Ze zijn dus niet in beschikbaar in een tabel of excel-document. Samenvoegen naar het juiste etiketformaat kan dus niet.
Bij voorbaat dank voor het meedenken!

Marl,

Ik ben bang dat je de tabel moet verbouwen met knippen en plakken. Een betere oplossing zie ik niet.

Groet,

Ha Rob,

Yep: verder dan dat kom ik ook niet. 2e documentje ernaast met de goede etiket-layout en knippen en plakken maar. Zonde dat dat niet anders kan.
Thanx voor het meedenken.

Hoi,

Het helaas 'veel voorkomende' probleem dat ik in bedrijven tegenkom.
Gevolg van gebrek aan 'inzicht' in samenvoeg- en mailmergemogelijkheden in MsOffice.
Rdg1314 heeft gelijk: met wat kunst en vliegwerk proberen de gegevens alsnog in een tabel (Word) of werkblad (Xls) te krijgen en een normale samenvoegactie.
Als het veel werk en/of gegevens zijn mag je mij het bestand ook opsturen en krijg je het in een 'fatsoenlijke' tabel weer terug.
'Ze' zeggen dat ik daar nogal 'handig' in ben. Dat klopt, want ik doe dit soort zaken beroepsmatig (dataconversie en - beheer)

Succes, Teun

Teun,

Je zet mij nu op een ander spoor:
- tabel omzetten naar tekst
- die tekst weer samenvoegen met de nieuwe tabel.

Groet,

Ja .... logisch: op het 'goede'......
Je geeft zelf aan, dat je met je adresgegevens zoals ze nú zijn opgeslagen eigenlijk geen kant op kunt, behalve steeds hetzelfde etiketformaat te gebruiken (laat staan dat je er brieven of anderssoortige documenten mee zou willen samenvoegen).
Ik geef je de manier waarop je de gegevens voor verschillende acties als gegevensbron kunt gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan