wisselende downloadsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Ik download vanaf 1 december via de payserver Eweka met Newsleecher en ik heb het volgende probleem.
meestal is de snelheid ca. 300 kb en soms 850 kb. Gebeurt ook wel eens dat ie helemaal niks doet, vanaf gisteren tot nu toe doet ie niks.

Ik draai op XP Home en gebruik een sitecom router waar 2 pc's op zitten.. .
Mijn provider is UPC en ik heb chello classic. Mijn harde schijf heeft nog 20 gb ruimte over.

Resetten van de router haalt niks uit en de internet lijn rechtstreeks op de PC zetten ook niet.

Wie kan mij helpen a.u.b. ?

groetjes,

Robin

:confused:

Er zijn meer mensen welke ook chello hebben die last hebben van wisselde downloadsnelheid bij nieuwsgroepen.
Er is nog niet precies een reden gevonden waarom dit gebeurt.

wissellende downloadsnelheid

Dat probleem heb ik nu ook. Normaal download ik met grabit met een snelheid van rond de 1200 KB/sec tot gisteren normaal, en ineens keldert de snelheid naar maximaal 4 KB/sec tot zelfs niks.

Grabit opnieuw geinstalleerd maar de trage snelheid blijft en ik was alles kwijt

Zonder dat ik er iets aan gedaan hebt, is mijn gemiddelde downsnelheid nu 330kb, afgelopen zondagochtend was ie voor een paar uur zelfs 840 kb.
Denk dat het zal liggen aan een te drukke kabel en dat ik te ver van het kastje zit.

Wellicht zal ADSL met een draadloze multimodem een verbetering zijn, zal daar eens op gaan orienteren.

Ik bedank iedereen die gereageerd heeft,

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan