Beste,
Sinds 2 weken zijn wij overgestapt op een andere router en dus ook een andere Wireless usb addapter.
Om precies te zijn:
Router: Linksys WRT160N
Usb adapter: Linksys WUSB300N
Nou lukt het om verbinding te maken met de router, alleen verspringt de snelheid van de verbinding steets. Ik heb al op de linksys website gekeken om een oplossing te vinden, maar deze komt steets uit op het veranderen van het kanaal (wat ik al verschillende keren heb gedaan, maar helpt niet) of de usb adapter verplaatsen (dit heb ik ook al geprobeerd, maar helpt ook niet).
De verbinding is wel gewoon sterk genoeg (tusse de 70% en 80%) ook geeft hij aan dat de link kwaliteit goed is.
ik heb even een printscreen van de netwerk status gemaakt
Wat ik nog meer geprobeerd heb is:
- Windows opnieuw geinstaleerd (geen verandering)
- Usb adapter in een andere usb poort gedaan (geen verandering)
- Deinstalatie van de drivers (geen verandering)
- Router reset uitegevoerd (geen verandering)
Sinds 2 weken zijn wij overgestapt op een andere router en dus ook een andere Wireless usb addapter.
Om precies te zijn:
Router: Linksys WRT160N
Usb adapter: Linksys WUSB300N
Nou lukt het om verbinding te maken met de router, alleen verspringt de snelheid van de verbinding steets. Ik heb al op de linksys website gekeken om een oplossing te vinden, maar deze komt steets uit op het veranderen van het kanaal (wat ik al verschillende keren heb gedaan, maar helpt niet) of de usb adapter verplaatsen (dit heb ik ook al geprobeerd, maar helpt ook niet).
De verbinding is wel gewoon sterk genoeg (tusse de 70% en 80%) ook geeft hij aan dat de link kwaliteit goed is.
ik heb even een printscreen van de netwerk status gemaakt
Wat ik nog meer geprobeerd heb is:
- Windows opnieuw geinstaleerd (geen verandering)
- Usb adapter in een andere usb poort gedaan (geen verandering)
- Deinstalatie van de drivers (geen verandering)
- Router reset uitegevoerd (geen verandering)