wisseling provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

andremarian

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Berichten
9
Best Forum,

Het volgende: Vorig jaar nov 2005 heb ik een adsl-abonn. genomen bij speedlinq. Nu de condities bij andere providers beter zijn geworden (korting, acties) heb ik tijdig Speedlinq opgezegd. Deze zal nu eind december 2006 beeindigen. Ik heb nog geen keuze kunnen maken van een snellere en goedkopere provider (ik denk aan Compuserve of een combinatie met telefoon)

Nu lees ik in Computeridee nr 25 van deze week dat ik niet zelf het abonn. op had moeten zeggen, maar dat dat via de nieuwe provider zou moeten gebeuren ("zogenaamd overstappen" . Maar die wist ik nog niet in september toen ik Speedlinq op had gezegd.

Ik las in het blad dat als ik bij dezelfde netwerkprovider blijf (bv Tiscali, KPN, Babyxl) de adsl aansluiting behouden kan blijven. IK gisteren gebeld met Speedlinq maar ze zeiden dat het te laat was en dat eind december de lijn verbroken zou worden.

WAT MOET IK NU DOEN ?
KAN IK GEWOON VOOR BIJV.COMPUSERVE KIEZEN MET INGANGSDATUM 1 JAN 2007. Dan heb ik toch aansluitend internet ? of niet

Best forum, kunnen jullie me helpen. Bedankt

Andre
 
Je moet met de grootste spoed je keus bepalen, je aanmelden bij je nieuwe provider en uitleggen dat al hebt opgezegd. Als je dat telefonisch hebt gedaan, zou ik er ook een e-mail over versturen. Of het lukken zal om je per 1 januari 2007 weer aan te sluiten? Laten we er het beste van hopen.
 
Bedankt Boeing 737,

Ik was bang weer een jaar aan Speedlinq vast te zitten vandaar dat ik zelf tijdig heb opgezegd.

Ik kies dan nu voor compuserve adsl 4mb (1ste jaar 9,95 pm). Volgens jaar zie ik wel, misschien met telefonie, de markt verandert snel.
Ik zal het ze uitleggen

bedankt

Andre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan