Goede dag allen,
Ik heb een vraag met betrekking tot de werking van de wisselknop functie
Bij het opzetten heb ik knop 140 en 141
Knop 140 moet een 1 zetten in de het veld ontvangen_per in tb kassa_01
Knop 141 moet een 2 zetten in de het veld ontvangen_per in tb kassa_01
In de kassabon staat een iif functie 1=kas en 2 is pin dat werkt verder prima
De onderstaande routine zit onder knop 140. Bij het indrukken wordt er een kassabon geprint maar de 1 wordt niet in het veld ontvangen_per gezet, deze blijft blanco totdat ik het record verlaat.
Op het moment dat ik er weer terug ben staat de 1 er wel.
Hoe kan ik er voor zorgen dat on onderstaande routine de 1 wel wordt geplaatst voordat de kassabon geprint wordt, zodat mijn iif functie wel goed op de kassabon komt
Bij het aanmaken van de wisselknoppen heb ik precies aangegeven wat en waar de 1 of 2 geplaatst moet worden. Maar de printopdracht wordt uitgevoerd voordat de 1 of 2 geplaatst is
Private Sub Wisselknop140_MouseDown(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single)
On Error GoTo Err_Wisselknop140_MouseDown
Dim stDocName As String
DoCmd.RefreshRecord
DoCmd.OpenReport "rp kassabon_klant_EPSON_formaat", acPrintPreview, , "Verkoop_ID = " & Me.verkoop_id
Exit_Wisselknop140_MouseDown:
Exit Sub
Err_Wisselknop140_MouseDown:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Wisselknop140_MouseDown
End Sub
Ik heb een vraag met betrekking tot de werking van de wisselknop functie
Bij het opzetten heb ik knop 140 en 141
Knop 140 moet een 1 zetten in de het veld ontvangen_per in tb kassa_01
Knop 141 moet een 2 zetten in de het veld ontvangen_per in tb kassa_01
In de kassabon staat een iif functie 1=kas en 2 is pin dat werkt verder prima
De onderstaande routine zit onder knop 140. Bij het indrukken wordt er een kassabon geprint maar de 1 wordt niet in het veld ontvangen_per gezet, deze blijft blanco totdat ik het record verlaat.
Op het moment dat ik er weer terug ben staat de 1 er wel.
Hoe kan ik er voor zorgen dat on onderstaande routine de 1 wel wordt geplaatst voordat de kassabon geprint wordt, zodat mijn iif functie wel goed op de kassabon komt
Bij het aanmaken van de wisselknoppen heb ik precies aangegeven wat en waar de 1 of 2 geplaatst moet worden. Maar de printopdracht wordt uitgevoerd voordat de 1 of 2 geplaatst is
Private Sub Wisselknop140_MouseDown(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single)
On Error GoTo Err_Wisselknop140_MouseDown
Dim stDocName As String
DoCmd.RefreshRecord
DoCmd.OpenReport "rp kassabon_klant_EPSON_formaat", acPrintPreview, , "Verkoop_ID = " & Me.verkoop_id
Exit_Wisselknop140_MouseDown:
Exit Sub
Err_Wisselknop140_MouseDown:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Wisselknop140_MouseDown
End Sub