wisselknop met wachtwoordformulier

• Onderwerp starter Onderwerp starter scw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je recht hebt op iets, dan hoef je die persoon niet lastig te blijven vallen met steeds dezelfde vraag, waar hij (gezien het verleden) het antwoord dus toch wel op weet!

Jah zoiets schoot ook al door m'n gedachten, waarschijnlijk laat ik het daarom ook maar zo. Het is wel zo dat er meerdere gebruikers van zijn, maar ze loggen niet in op de database, ook gebruiken ze allemaal aparte pc's. De caption wilde ik sowieso één tekst laten zijn en niet twee zoals in het voorbeeld, dat was slechts ter verduidelijking. Hoe bedoel je één functie? Hij heeft ipc toch maar één functie: het switchen tussen verschillende categorieën rapporten.

Jah dat boom opzetten klinkt goed, wat mij betreft heb je nog heel wat pintjes van me tegoed met al die waardevolle hulp. Toevallig of niet, dit was eigenlijk één van m'n laatste problemen/vragen denk ik... ik heb het aardig werkzaam door alle hulp, maar het kan snel verkeren ook natuurlijk...

Als je de Caption niet aanpast, dan heeft 't al iets meer logica. De functie van de knop is het switchen tussen twee lijsten met rapporten. Als je twee verschillende captions op een knop gebruikt, dan suggereer je dat de knop twee verschillende functies heeft. Je wilt beide functies dan kunnen herleiden, en elke functie van de knop moet dan een in- en uitstatus hebben. Bij jouw voorbeeld had de in-status functie A, en de uit-status functie B. En dat is heel verwarrend.... Vind ik. Met één Caption ben je daar dus vanaf.
Dus je deed het eigenlijk alleen maar om de helpers hier in verwarring te brengen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan