Wit beeld bij webcam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shibby

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Hm..ik weet niet of die hier hoort..maar okee toch een probleem:
Als via de webcam van iemand anders wilt kijken blijft het beeld wit.
na het accepteren begint hij te laden en waar eigenlijk beeld zou moeten komen wordt het beeld wit, zonder enige voortgangsprocedure.
Iemand een idee hoe het komt?

Wat wil je hier eigenlijk vertellen? :confused:

In deze thread heb je wat zitten rommelen met codecs-packs, heb je toen niet iets verwijderd wat voor je webcam wél nodig is?
Webcams hebben een instelprogrammaatje, vaak met een test, bekijk dat eens.

wit beeld bij webcams.

Hm..ik weet niet of die hier hoort..maar okee toch een probleem:
na het accepteren begint hij te laden en waar eigenlijk beeld zou moeten komen wordt het beeld wit, zonder enige voortgangsprocedure.
Iemand een idee hoe het komt?

kan zijn dat je eerst java op je pc moet instaleren, is te minste bij mij wel zeker voor live stream, kijk eens als je wilt bij mij op de site www.d-sleijster.nl daar staan 7 live cams maar 5 hebben bij live streaming java nodig en bij 2 kun je zonder maar ligt ook aan welke software de aanbieder draaidt op zijn pc in dit geval dus de mijne, kijk ook op de webcam site voor meer info. laat even weten of het nu wel lukt.

groetjes dirk

Wat wil je hier eigenlijk vertellen? :confused:

In deze thread heb je wat zitten rommelen met codecs-packs, heb je toen niet iets verwijderd wat voor je webcam wél nodig is?
Webcams hebben een instelprogrammaatje, vaak met een test, bekijk dat eens.

Niet mijn webcam, die van iemand anders, als ik een uitnodiging accepteer wordt het beeld wit. Bij iedereen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan