• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wit kruis cursor word zwart kruis met pijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarnovs89

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2021
Hoi !

Ik heb een fout in mijn excel bestand, als ik op sommige velden sta krijg ik een zwart krijs met 4 pijlen ipv het standard witte kruis.

Weet iemand hoe dit komt ?

Het is in sommige cellen dat hij het zwarte kruis met pijlen geeft dus hier moet een fout gebeurd zijn.

Alvast bedankt

Jarno

Dat is geen fout maar normaal gedrag als je met de muiscursor op de rand van de actieve cel staat.

Laatst bewerkt:
Nee dit bedoel ik niet dit is als je in een cel klikt maar ik bedoel het zwarte kruis met 4 pijlen dat actief word als je gewoon beweegt over de cellen.

Dus precies wat ik zeg.

Nee jij bedoeld het zwarte kruis dat je gebruikt voor cellen naar beneden te trekken om een lijst te maken bv.

Ik bedoel het zwarte kruis dat actief word zonder eerst op de cel te klikken (ipv van het standard witte kruis) en het heeft ook echt pijlen of de uiteinden.

Ik heb nog eens gekeken als je op de cel klikt heb je inderdaad ook dit krijs in de linkeronderhoek en de bovenste hoeken (excuseer).

MAAR ik krijg dit zonder dat ik de cel aanklik bij verschillende cellen en dat klopt niet

Ik bedoel deze:

Kruis.PNG

Inderdaad dit bedoel ik !!

MAAR nu krijg ik deze cursor ook als ik de cellen niet aanklik maar gewoon er over beweeg en dat is vreemd.
Want dit gebeurd alleen bij sommige cellen en niet bij allemaal dus ik vermoed dat hier iets mis is met deze cellen.

Als dat bij 1 bepaald document is en andere of een nieuwe niet, plaats dan dat document eens.

Klik op de Start tab, dan op het vergrootglas helemaal rechts en kies daar "Selectievenster". Er staan waarschijnlijk allerlei objecten op je blad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan