Wit pictogram taakbalk verdwijnt zodra muis erop staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

typtrop

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
Ik ben kort overgestapt van Wanadoo Cable naar Orange ADSL met telefonie en gebruik daarvoor de Live Box.
Tussen Live Box en computer zit de router Vigor 2200E plus. Hiervan moest het ip adres aangepast worden omdat deze hetzelfde was als die v.d. Live Box.
So far so good echter...bij het opstarten v.d. computer verschijnt er een wit pictogram rechtsonder in taakbalk en blijft daar staan. Maar zodra ik er met de muisaanwijzer op ga staan verdwijnt deze! ( zonder dat ik rechts of links aanklik )

Met pictogram in taakbalk aanwezig het volgende achterhaald:
Taakbalk > eigenschappen > aanpassen blijkt er onder AKTIEVE items te staan:
Naam: geen titel
Gedrag: verbergen indien niet actief
Heb gedrag gewijzigd in: altijd weergeven > ok > toepassen > ok
Na opstarten verschijnt het witte pictogram weer en verdwijnt even hard weer zodra de muisaanwijzer erop komt ! In eigenschappen > gedrag staat weer: verbergen indien niet actief.
Oh ja, zodra pictogram verdwijnt ( muisaanwijzer ) staat programma ( geen titel ) ook niet meer onder eigenschappen taakbalk

Iemand enig idee wat dit is??

Je neemt aan dat het pictogram iets met je netwerkverbinding te maken heeft? Door de vorm?

Ga anders eens naar Start, Uitvoeren en type: msconfig en klik OK. Ga naar het tabblad Opstarten. Kijk in de lijst van opstarters of je het betreffende programma ziet staan en haal het vinkje voor die regel weg. Herstart daarna je PC. Ben je dat pictogram nu kwijt?

Heb geen idee over wat het is en vorm pictogram. Wel verdacht omdat ie verdwijnt en niet kan worden vastgelegd.

In opstarters staan er nogal wat waarvan ik niet altijd weet waartoe ze dienen!
Is het mogelijk het overzicht full screen te krijgen zodat ik 'm hier kan posten?

Laatst bewerkt:
Iemand nog nieuws over dit onderwerp en/of een manier om opstartvenster groot te krijgen voor een printscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan