wit scherm bij links

Status
Niet open voor verdere reacties.

plotter

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Goedemorgen.

Plotsling kan ik niet meer op een link klikken want als ik dat doe blijft het nieuwe scherm dat geopend wordt gewoon helemaal wit, er gebeurt helemaal niets. Ook als ik met de shift toets een nieuw scherm wil openen lukt dit niet. Ook het klikken op een advertentie zorgt ervoor dat ik naar een mooi leeg wit scherm kijk :(.
Ik krijg verder geen foutmeldingen en ook links of rechtsonderaan in het scherm staan geen meldingen.
Wie o wie weet hoe ik dit weer kan oplossen want ook internetbankieren werkt nu niet meer en ik zou zo graag nog even wat geld willen uitgeven om de economie een flinke boost te geven.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,

Hmm schijnt een ingewikkeld probleem te zijn.
Ik hoop echt dat iemand mij nog kan helpen anders wordt het een format C:\ (ik heb een oem versie dus windows alleen repareren gaat niet) maar ik heb zo veel data wat dan moet worden gekopieerd :(
Ook bij een email kan ik geen link aanklikken merkte ik vandaag en ook copy paste werkt niet omdat men dan een woord typt in plaats van een link.

Reageer maar weer even op mijzelf ;)
Ik denk dat ik begrijp waardoor ik dit probleem heb.
Als ik namelijk IE opstart komt hij met de vraag of ik IE5.5 wil instellen als standaard webbrowser. Als ik hierop "ja" klik dan krijg ik een witte pagina te zien, als ik hierop "nee" klik dan krijg ik wel een gewone internetpagina met woorden en plaatjes te zien. Ik denk dus dat er twee verschillende versies van IE op mijn compje staan (vraag me nie hoe dit kan).
Ik wil nu mijn IE gaan verwijderen maar ik kan dit nergens vinden want hij staat niet in de lijst met software.
Wie o wie weet hoe ik nu mijn IE kan verwijderen om weer terug te gaan naar 5.0 om daarna weer te upgraden naar 5.5.

Groetjes,

Het enige wat ik nog kan zeggen:

FORMAT C:\

Toch bedankt, in ieder geval voor het lezen van dit topic.

Groetjes,

Op het gevaar af dat je al format/c hebt uitgevoerd toch ff het volgende: Cannot Open New Internet Explorer Window or Nothing Happens After You Click a Link.

RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (Windows XP and Windows 2000 only)

Qua links in emails: *klik*

Hoi Gezina.

Hartstikke bedankt voor je hulp en nee ik heb nog geen format c uitgevoerd, dit wilde ik vanavond gaan doen dus heel erg bedankt en ik ga vanavond kijken of het werkt.
Ik laat het resultaat hier nog wel even weten.

Groetjes,

Goedenavond Gezina.

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff, pppffffffffffffffffffffffffff :)

Wat zou ik zonder jou moeten. Het werkt allemaal weer perfect.
Ik snap alleen één ding niet, als het zo simpel was waarom er dan niet op gereageerd werd.
Ik had hier al eerder van gehoord maar ik heb de laatste tijd nogal (schijnbaar) wat problemen met mijn geheugen ;)

Nogmaals bedankt.

Groetjes,

Wauw Plotter! Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw vraag niet eerder had gezien...:o en waarschijnlijk anderen dan ook niet, ik kan me niet voorstellen dat niemand wilde helpen. Ben harrie-blij voor je dat er geen format/c hoeft te worden uitgevoerd. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan