wit scherm bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael64142

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2012
Hi,

Ik heb een Asus X73SD-TY086V, en sinds kort heb ik bij het opstarten en wit scherm. Dan start ik de laptop opnieuw op (2x), en dan zie je het wit langzaam wegtrekken. Zodra ik bij het aanmeld scherm kom dan is alles weer normaal. Als ik dan opnieuw opstart dan werkt het gewoon weer, totdat ik dus ga slapen en de laptop uitstaat.

Wat kan het zijn?

Groet,
Michael

Bijlagen

• 20140821_225156.jpg
    20140821_225156.jpg
    106,8 KB · Weergaven: 95
Laatst bewerkt:
helaas is je beeldscherm het aan het begeven dit heb ik eerder ook gehad bij een ASUS laptop na het vervangen van het beeldscherm werkte alles weer.

Hallo

Ik weet niet hoe handig je bent , maar ik zou eens enkele malen de connector die v/h motherboard naar het t.f.t. paneel loopt in/uitpluggen.

Het meerdere malen in/uitpluggen is meestal genoeg om de minuscule kontaktjes zuiver te maken.

De symptomen , dat een koude laptop wit beeld geeft , en warm wel werkt kunnen een indikatie zijn van een slecht kontakt. (krimpen/expansie)

Indien dit chinees voor u is , laat dit dan doen door iemand met wel de nodige ervaring , er moet namelijk het een en ander worden gedemonteerd. (fragiele onderdelen)

peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan