wit scherm en ''doorklik'' probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiekZ

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
Berichten
12
Ik heb twee problemen:

1. Als ik wil inloggen bij hotmail toets ik eerst mijn hotmail adres in en dan m'n password en vervolgens OK.
Dan krijg ik een wit scherm en onderin de browser staat: gereed. Vernieuwen helpt niet.

2. Als ik op een website doorklik naar een volgende pagina dan krijg ik eerst de melding dat die pagina niet meer bestaat; als ik dan kier voor 'vernieuwen'gaat het wel. Op sommige sites heb je bv in een veld shortcuts naar hoofdstukken. Als ik die aanklik, krijg ik dat smalle veldje de volgende pagina te zien...

Misschien hebben deze problemen iets met elkaar te maken. Geen idee.
Ik heb I.E. 6.0.2 met SP1

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
 
Probeer eerst eens je cache te legen (de tijdelijke bestanden)

Ik heb een beetje een oude browser op deze PC staan maar in IE 5.5 Engels is het Tools / Internet Options / Temporary Internet Files / Delete.

In de NL versie heet het eerste menu meen ik 'Extra'.
 
Dat heb ik gedaan. alle tijdelijke bestanden verwijderd, alle cookies, geschiedenis etc. (kan ik meteen weer met een schone lei beginnen)

Maar dit lijkt niet te helpen.

ander voorbeeld van het probleem:
Ik heb nu van de belastingdienst een lijfrente-rekenprogramma gedownload en geinstalleerd. Dit programma werkt ook via de internetexplorer.
Als je het programmaatje start vul je eerst je geboortedatum in en het jaar waarover je wil berekenen. Dan zit er een knop "volgende". Als ik daar op klik, gebeurt er niets...

(verder heb ik m'n systeem gecontroleerd op virussen met norton, spybot S&D gedraaid en ook Ad-aware;
ik heb een laptop met windows 2000)
 
Om een hoop gedoe in 1 keer op te lossen heb ik Mozilla Firefox ge¡nstalleerd. Tot nu toe werkt dit uitstekend.
Voor mij voorlopig geen IE meer!

Toch bedankt voor alle info en hulp die ik hier bij het onderdeel Internet Explorer heb gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan