Wit scherm met strepen? (Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Hallo,

Ik heb het probleem dat ik regelmatig (nu soms wel 2/3x per dag) het beeld en geluid van m'n pc eerst vastliepen (je hoorde dus gebrom), vervolgens gekleurde pixeltjes voor zo'n 2 seconden en dan een wit/grijs scherm met strepen vertoonde. Daarna wordt de pc automatisch opnieuw opgestart. Ik heb een aantal foto's kunnen maken, zodat jullie weten hoe het eruit ziet.

http://www.youtube.com/watch?v=twznFqOqh3Q&feature=grec_index Zo zien de pixels eruit, kijk naar het balkje onderin de video. Maar bij mij staan ze stil en ze kunnen overal in m'n scherm staan, maar het is wel altijd één lijn.

Nu is het probleem nog erger, ik kan in normale modus m'n pc niet in. Als ik net ingelogd ben zie ik gewoon m'n bureaublad en 10 sec. later gebeurd het weer.
Help me alsjeblieft!

Zorgboerderij & Rotterdam 019.jpg
Probleem scherm (1).jpg
Gekleurde Pixels.jpg
Zorgboerderij & Rotterdam 021.jpg
Zorgboerderij & Rotterdam 153.jpg

Okee, mensen, ik kan nu m'n pc weer in, oh ja, en btw, het is geen virus, want ik heb m'n pc al 1000x gescand.. Maar soms komt het echt op hele vreemde momenten, ook terwijl je soms helemaal niets doet.

Laatst bewerkt:
Dit lijkt een probleem met je video kaart. Probeer eens om de drivers opnieuw te installeren, als dat niet helpt is het een kwestie van garantiebon opzoeken en na laten kijken in een winkel

Hallo

Is alles wel stofvrij , draaien alle voorziene ventilatoren soepel??

Indien niet , uiteraard zuiver maken d.m.v. luchtdruk (compressor)(ventilatoren blokkeren)

Je vermeld geen ouderdom , maar indien deze p.c. nog in garantie is , niet zelf aankomen , en deze uiteraard claimen.

peter

Hallo

Indien niet , uiteraard zuiver maken d.m.v. luchtdruk (compressor)(ventilatoren blokkeren)

Je vermeld geen ouderdom , maar indien deze p.c. nog in garantie is , niet zelf aankomen , en deze uiteraard claimen.

peter

Compressor? Ventilatoren blokkeren? Nou, hij komt uit mei dus ik zal even zoeken of ik ergens een bon kan vinden.

Hallo

peter

De ventilator draaide niet zo perfect, heb 'm net gereinigd, maar ik heb het probleem nog steeds. Oh ja, ik merk dat ik het probleem steeds vaker heb; Vroeger had ik het zo'n 1x per 3 dagen, nu soms wel 2-3-4 x per dag...

Hoi !

Graka (videokaart ) defect, aangenomen dat je de laatste drivers correct geinstalleerd hebt, uiteraard na de oude verwijderd te hebben.

Uiteraard heb je al 'n ander beeldscherm geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Beste mensen,

Ik wordt helemaal gek van dit probleem, maar ik heb het nu 1x gehad dat ik een soort half Blue-screen zag.. Ik heb het gedeeltelijk kunnen filmen. Hier de video:
[video=youtube;40cHXm2Xlx8]http://www.youtube.com/watch?v=40cHXm2Xlx8[/video]

Hoi !

Jammer genoeg onleesbaar......

Zie m'n vorige post.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Jammer genoeg onleesbaar......

Zie m'n vorige post.

Greetz,

Harry.

Ik heb nog geen ander beeldscherm geprobeerd, maar ik denk ook niet dat dat het probleem is, en ik heb ook geen ander beeldscherm. Ook de drivers heb ik opnieuw geïnstalleerd.

Hoi !

Ik denk ook dat je grafische kaart kaduk is, maar ja.....

Greetz,

Harry.

Hoi !

Je kunt je PC morgen weven langsbrengen, los ik het voor je op.

Ik heb veel klanten in Dordt.

Greetz,

Harry.

Hee allemaal,
Daarnet had ik weer een stukje bluescreen in het probleem, dit keer heb ik er een foto van:
DSCF7738.jpg
DSCF7737.jpg

Laatst bewerkt:
Hee,
Eergisteren was het probleem zo erg dat ik m'n pc niet normaal weer inkon, elke keer weer dat witte scherm. Toen heb ik de Windows 7 CD moeten gebruiken om hem te herstellen... Kan iemand naar dat stukje bluescreen kijken?

Hoi !

Nogmaals: onleesbaar.

Gewoon even je beeldscherm op 'n andere PC uitproberen, of 'n ander beeldscherm op jouw PC.

Dus even lenen bij 'n vriend: het is alleen om te testen.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan