Wit scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton Theunissen

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2003
HELP!!

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem en weet niet waar ik het moet zoeken... Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Op zich heb ik geen problemen met mijn pc, maar ik heb 2 e-mailadressen, en als ik daar mijn mail wil openen, krijg ik geen foutmelding, maar alleen een wit scherm... ook heb ik een wit scherm als ik McAfee wil laten scannen...

Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik snap dat ik op mijn eigen pc dus geen antwoorden via mail kan lezen, maar dat doe ik dan wel op een andere pc...

Alvast bedankt.

zit hij dat ook vast? (controleer door NUM-lock in te drukken, gaat ie aan/uit dan zit ie niet vast)

Heb je wel eens in je logboek van xp gekeken op fouten.

Start / confiuratiescherm / systeembeheer / logboeken
Kijk eens onder toepassing.
Kijk eens of rond de tijd van de vastlopers een foutmelding voorkomt.

Hoi Eaglethunder en Humpe,

Bedankt voor jullie reactie.

1.) Nee, pc zit niet vast, kan gewoon alles verder doen. Krijg zelfs bij het openen van hotmail de melding "gereed" linksonder...

Op logboeken zie ik dat tijdens het openen van Hotmail ik een waarschuwing krijg: MsiInstaller.

Met een nummer: 1001

Krijg als ik op de rechtermuisknop klik ook vaak een soort installatiescherm voor Kaspersky, terwijl ik dat programma helemaal niet heb. wil dus gaan installeren.

Maar dit bericht krijg ik juist NIET als ik hotmail wil openen...????

M.vr.gr. Ton Theunissen

Hoi RapGangsta,

Bedankt voor je reactie. Wil ik best doen, maarre... hoe moet dit???

M.vr.gr. Ton Theunissen

Hoihoi,

In verband met wit blijvend (bij sommige webpagina's) scherm ben ik inmiddels zover gevorderd dat ik vrij zeker weet dat een java-onderdeel (script ofzo, weet hier verder niets over) niet meer helemaal functioneert.

Dus heb ik java helemaal verwijderd en dacht deze ff opnieuw te installeren, om overal vanaf te zijn, maar dat lukt dus niet....

Als ik dit nl. probeer krijg ik de melding dat "proxy-instellingen" onjuist zouden zijn...

Hier weet ik verder helemaal niets van.... Wie wel? Hoe moet ik dit oplossen? Ik kan nl. wel gewoon op internet enzo....

Alvast bedankt.

M.vr.gr. Ton Theunissen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan