wit scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Onlangs had ik een virus op mijn PC, Antivir had het kennelijk niet gezien, er werkte bijna niets meer, zelfs Taakbeheer was uitgeschakeld.
Ik heb dit hersteld met Malwarebytes Anti-Malware, maar er is toch nog 1 probleem:
over mijn Bureaublad ligt nu een wit scherm,
ik zie wel de pictogrammen op mijn Bureaublad, maar niet de foto,
is ook niet te herstellen via het Configuratiescherm / Beeldscherm.

Wie weet de oplossing, er zit dus kennelijk nog een restje virus of zoiets

is dat witte scherm niet een extra buraublad er overheen.
kijk eens of je het scherm kunt verplaatsen zodat het sluit kruisje te voorschijn komt.

is dat witte scherm niet een extra buraublad er overheen.
kijk eens of je het scherm kunt verplaatsen zodat het sluit kruisje te voorschijn komt.

Heb ik geprobeerd, verschuiven lukt niet, er zit geen beweging in,
maar
ik ben nog eens naar Configuratiescherm / Beeldscherm gegaan en gekeken wat ik allemaal kan kiezen bij Bureaublad,
daar zit - Afbeelding - tussen, ook een wit scherm
als ik dat kies verandert er niet, althans niet zichtbaar, het Bureaublad blijft een wit scherm,
opnieuw veranderd naar foto, ook dan verandert er niets, wit scherm onder de pictogrammen

Ik heb nog wat doorgezocht en een afbeelding gevonden met een wit scherm, stond bij - mijn afbeeldingen.
Dit bestandje heb ik in de Prullenbak gedaan,
en weer terug naar Configuratiescherm / beeldscherm, daar is die witte afbeelding nu ook uit de lijst verdwenen,
maar het ligt nog wel over mijn Bureaublad heen.

OK, XP dus.
Klik op eigenschappen en dan bureaublad.
Is daar wat je veranderen bij achtergrond of bladeren naar de juiste achtergrond die jij wilt hebben ?

OK, XP dus.
Klik op eigenschappen en dan bureaublad.
Is daar wat je veranderen bij achtergrond of bladeren naar de juiste achtergrond die jij wilt hebben ?

Heb ik gedaan, dan zie ik gewoon die foto die ik tot voor kort als bureaublad had in de monitor.
Maar het witte scherm ligt nog steeds over het Bureaublad.

Laatst bewerkt:
Heb ook een wit buroblad gehad

Zoiets heb ik ook eens meegemaakt.In mijn hebzucht om bepaalde software te kunnen downloaden,had ik de ESET Sec. Suite uitgeschakeld,die al een waarschuwing gaf,dat ik op een gemene site zat.Nadien was windows zodanig beschadigd dat alleen een nieuwe installatie nog hielp.Zelfs het menu; Eigenschappen voor Beeldscherm was beshadigd,zodat ik onmogelijk een nieuwe foto op het buroblad kon zetten.Ook had ik niet op tijd een backup van mijn systeem gemaakt met ERUNT.Anders had ik hem erop kunnen zetten,en met opnieuw opstarten van windows zou dan alles weer bij het oude zijn.
Maar ja, ,je bent nooit te oud om te leren.Zoiets zal mij geen tweede keer overkomen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan