Wit scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnathan1996

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2012
Heey allemaal,
ik heb een probleem met mijn laptop van HP dv7-3080ed.
als ik de laptop aanzet dan krijg ik een wit scherm, als ik dan uiteindelijk een beetje met de klep heen en weer speel dan komt uiteindelijk weer het normale scherm naarvoren?
wie weet raad ?

IMG-20120615-00360.jpgIMG-20120615-00362.jpgIMG-20120615-00364.jpg

M.V.G. Johnathan
Alvast Bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Dat meen je niet, toch? Ik heb precies hetzelfde, zie mijn topic: Klikkerdeklik! Er staat je een hoop ellende te wachten. Ik heb mijn G6 bij Dixons gekocht. Hij staat inmiddels voor de 3e keer voor reparatie voor dit euvel. Hierna krijg ik, als ie het weer niet doet, een nieuwe. Ik ben al sinds januari aan het zeulen met dat *** ding.
ZO SNEL MOGELIJK TERUGGAAN!

Bij mij hebben ze het scherm, het RAM, de bios en Windows opnieuw geïnstalleerd. Niks heeft tot nu toe geholpen. Ik wens je veel succes:confused:.

Laatst bewerkt:
de garantie is helaas verlopen :S
maar ik wacht tot iemand misschien een antwoord of een oplossing heeft.

Ik ben bang dat dit een nieuw scherm gaat worden:confused:. Bij mij deed ie het na het vervangen van het scherm zo +- 2 weken goed, maar ze hebben er waarschijnlijk weer zo'n *** scherm ingezet van HP waardoor die het weer daarna niet deed. Als het goed is moet ie bij jou met een extern scherm wel doen, want bij mij werkte dit probleemloos.

Off-topic: Ik heb trouwens even mijn handtekening aangepast:o. I stay online.

Laatst bewerkt:
dankjewel alvast,
maar helaas neem ik deze laptop vaak mee naar school dus een extern beeldscherm zal moeilijk worden

Dan lijkt mij een nieuw scherm de enige mogelijkheid:confused:. Zie hier: Kikkerdeklik! Dat wordt een duur grapje:(. Dit euvel komt vaak voor bij HP laptops.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er iets niet goed zit bij je snoer van je beeldscherm heb je hem is laten vallen of uit elkaar gehaald? Miss kan ik er dan wat uithalen.

Hallo

Je vermeld geen ouderdom van deze laptop.

Indien nog garantie , niet zelf aankomen , maar deze claimen.

"als ik dan uiteindelijk een beetje met de klep heen en weer speel dan komt uiteindelijk weer het normale scherm naar voren?"

Meest voorkomende oorzaak van dit defekt ---> een gedeeltelijk losgekomen connector (die naar het t.f.t. paneel loopt) op het motherboard v/d laptop.

Deze bevindt zich meestal links boven het toetsenbord.

Laptop dient gedeeltelijk te worden gedemonteerd.

Een 2e mogelijkheid --> defekte datakabel (t.f.t. <---> motherboard)

Dit defekt komt meestal slechts voor na ettelijke jaran (normaal) gebruilk.

Om deze te vervangen dient de laptop alsook het bovenste gedeelte waarin het t.f.t. paneel zich bevindt te worden gedemonteerd.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan