witte balk bij opstarten windows xp prof.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Er gebeurd sinds vandaag wat vreemds bij het opstarten van Windows XP Prof.
Tijdens de opstartfase krijg ik heel kort, onderin mijn scherm, een witte balk te zien en daarna krijg ik het Windows XP prof logo met dat heen en weer gaande blauwe balkje.
Wat houd die witte balk in? Na het opstarten gaat alles gewoon goed, maar vroeg me af wat die witte balk inhoud en hebben meer mensen dit (gehad)? En wat is hier aan te doen?

Kan geen kwaad,om een voorbeeld te geven, op een heel langzame computer zie je dat veel langer.

Geplaatst door BANDIT123
Kan geen kwaad,om een voorbeeld te geven, op een heel langzame computer zie je dat veel langer.

Aha ok, maar wat houd het die balk in, waar is het van afkomstig? Ik had dit namelijk nooit, en nu wel ineens, vandaar mijn vraag.

Geplaatst door erwin32

Aha ok, maar wat houd het die balk in, waar is het van afkomstig? Ik had dit namelijk nooit, en nu wel ineens, vandaar mijn vraag.

heeft dezelde betekenis als die kleine balkjes met opstarten

Geplaatst door BANDIT123

heeft dezelde betekenis als die kleine balkjes met opstarten

Kleine balkjes? Die zie ik nooit. Die witte balk zit onderin mijn scherm, boven is het gewoon zwart en de balk loopt van links naar rechts over mijn scherm en is ongeveer 1 cm dik.

Dat betekend gewoon dat Windows aan het opstarten is, als dat stil zou staan staat je computer vast.

Die kleine balkjes zie je onder je windows logo met opstarten.

Geplaatst door maikel9
Die kleine balkjes zie je onder je windows logo met opstarten.

Oh dat, die balkjes die van links naar rechts lopen bedoel je? Die zijn bij mij blauw, maar goed.

Het is een gewone voortgangsbalk.
De pc is ergens mee bezig en dat duurt even, hij laat zien door middel van de balk wanneer hij klaar is.

Als je een erg trage pc hebt zie je de balk erg lang.
Met een snelle pc is de balk niet zichtbaar.

Misschien dat jou pc net op het randje zit en heb je onlangs sofware geïnstalleerd waardoor hij net even langer bezig is en daardoor het balkje zichtbaar wordt.

Geen reden om ongerust om te worden :)

Geplaatst door Admin_Frisian
Het is een gewone voortgangsbalk.
De pc is ergens mee bezig en dat duurt even, hij laat zien door middel van de balk wanneer hij klaar is.

Als je een erg trage pc hebt zie je de balk erg lang.
Met een snelle pc is de balk niet zichtbaar.

Misschien dat jou pc net op het randje zit en heb je onlangs sofware geïnstalleerd waardoor hij net even langer bezig is en daardoor het balkje zichtbaar wordt.

Geen reden om gerust om te worden :)

Aha ok, nee het volgende is het geval. Ik heb vanmiddag WMP 9 gedownload maar die voldeed niet, toen heb ik met systeemherstel het hersteld naar de oude situatie in sinsdien heb ik dit probleem. Dus ik had wel iets gedownload, WMP 9 dus maar er later er weer verwijderd door systeemherstel. Dus ik weet niet waarom mijn PC nu iets trager is geworden? Die software is er vanaf.

Schoon de pc eens goed op, en defragmenteer eens, misschien dat het dan weer iets beter wordt.

Geplaatst door Admin_Frisian
Schoon de pc eens goed op, en defragmenteer eens, misschien dat het dan weer iets beter wordt.

Ga ik eens doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan