Marianne77
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2013
Ik heb een laptop Acer Aspire 5741G en heb sinds ongeveer 1 maand een dunne witte streep bovenin het beeldscherm. Dit zit er gelijk als ik de laptop aan doe en als hij verder opstart, gaat de streep knipperen en verplaatst zich over het beeldscherm van boven naar beneden. Dit blijft hij een hele poos doen. Ik kan verder wel alle programma´s doen maar soms trekt alle kleur ook weg en wordt het beeldscherm wit en reageert de laptop nergens meer op.
Ook staat er rechtsonder in beeld dat ik moet overwegen om de accu te vervangen. De laptop gaat soms ook zomaar ineens uit. Als ik hem op schoot heb en dan terwijl hij aan is, naast me op de bank zet, gaat hij soms zomaar uit. Voor dit probleem is hij al eens opgestuurd naar Acer maar kreeg hem met het probleem gewoon weer na 3 maanden.
Wat kunnen dit voor problemen zijn?
Ook staat er rechtsonder in beeld dat ik moet overwegen om de accu te vervangen. De laptop gaat soms ook zomaar ineens uit. Als ik hem op schoot heb en dan terwijl hij aan is, naast me op de bank zet, gaat hij soms zomaar uit. Voor dit probleem is hij al eens opgestuurd naar Acer maar kreeg hem met het probleem gewoon weer na 3 maanden.
Wat kunnen dit voor problemen zijn?