Witte gloed

Status
Niet open voor verdere reacties.

holysnake

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2009
Berichten
2
Hey, sinds kort heb ik een probleem met Windows Vista dat er een witte gloed is rond om programma vensters. Dit heb ik sinds mijn upgrade van 32bit naar 64bit versie.

wittegloed.jpg


Zoals hierboven te zien is heb ik 2 witte verlopen boven en onder het venster ( deze zijn ook regelmatig aan de zijkanten ).
Zoals ik al zei heb ik dit sinds de reinstallie van Windows Vista 64bit. Weet iemand dit weg te krijgen? Dit begint onderhand behoorlijk irritant te worden.

Alvast bedankt,
Jörgen Krieger
 
1: heb je je hardware geupgrade, en dan win 64 bits erop gezet, of heb je nog steeds zelfde hardware?
2: is je grafische kaart wel nog ok?/is het niet gewoon een verkeerde instelling bij visuele thema's?
 
1: heb je je hardware geupgrade, en dan win 64 bits erop gezet, of heb je nog steeds zelfde hardware?
2: is je grafische kaart wel nog ok?/is het niet gewoon een verkeerde instelling bij visuele thema's?

Om te beginnen had ik al een 64 bits systeem alleen 32 bits windows was voorgeinstalleerd en ik had geen zin om 64 bits windows te installeren ( tot nu ). De grafische kaart lijkt me ook in orde aangezien ik verder nergens last van heb. Het lijkt me ook niet te liggen aan visuele thema's sinds ik deze ook verwisseld heb maar het resultaat blijft bij elke stijl hetzelfde.

zijn je videodrivers wel uptodate?

Ik heb deze voor de zekerheid net opnieuw geinstalleerd en heb dit verschijnsel nog steeds. Dus ik zou verder niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan