witte icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn10

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Berichten
130
Als ik iets open bijv. mijn documenten en ga dan later weer terug naar mijn bureaublad zijn alle iconen wit en veranderen langzaam weer naar het orgineel. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
 
Te weinig geheugen in je computer, waardoor je computer de bewerking even niet bij kan houden, en daardoor even wat langer nodig heeft om de icoontjes op de juiste manier weer te geven.
 
Ik heb 512mb geheugen erin zitten, lijkt mij toch wel genoeg. Kan het met de onboard videokaart te maken hebben dat deze het niet aankan?
 
Het meest waarschijnlijke is toch dat je geheugen het even niet bij kan benen.
Als jij net uit "Mijn Documenten" komt, dan moet de computer het bureaublad vernieuwen, (kan je zelf ook doen, bureablad selecteren en op F5 drukken) en daardoor denk ik dat het komt dat je icoontjes even wit worden weergegeven.
Heb je ook programma's op de achtergrond draaien?
 
Als ik op f5 druk zie ik het blad een fractie van een sec. knipperen, maar de iconen blijven goed. Ik heb een screenshot van taakbeheer meegestuurd misschien dat jij vreemde dingen ziet.
 

Bijlagen

  • help.gif
    help.gif
    27,3 KB · Weergaven: 33
Ik zie hier zo geen problematische onderdelen in je processen staan, maar daar zou een expert even naar moeten kijken, of er daadwerkelijk ook iets in staat dat niet aan hoeft/moet.

Als je je bureaublad er al voor hebt en dan op F5 drukt, dan is het logisch dat het zo gebeurt is, omdat je het bureaublad nog ziet.
Maar als het bureablad niet in beeld is en je moet her er voor krijgen, dan kan het even duren, met als resultaat dus de even witte icoontjes.

Ik zie niet in wat hier het probleem van is :)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vandaag in de buurt bij de winkel waar de computer vandaan komt en ik zal het eens aan hun vragen. Alvast bedankt voor je moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan