Witte laptop +/- 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joyce683

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Hoi,

ik ben een naïef meisje dat graag een laptop wil kopen. Aangezien ik er helemaal niets vanaf weet, maar wel graag een goede keuze maak, vraag ik jullie om raad. Ik wil graag een witte laptop, omdat ik dat mooi vind. Ik wil niks met skins enzo, dat is me teveel gedoe, ik wil gewoon een witte laptop kopen. De minimale schermdiagonaal is 14 inch, anders vind ik het te klein worden. Ik wil de laptop gewoon meenemen naar de uni, beetje aantekeningen maken tijdens colleges, beetje internetten, en in de trein wil ik 'n filmpje kunnen kijken. Zoveel hoeft die laptop dus helemaal niet te kunnen. Ik wil echter wel voor 500 euro klaar zijn (dus ook inclusief garantie die voldoende is, enzo), omdat ik gewoon niet meer te besteden heb en de laptop ook gewoon voor de handigheid is.Ik heb totaal geen idee of wat ik wil haalbaar is, vandaar dat ik jullie vraag.

Ik wacht met smart op jullie antwoord!

Alvast bedankt,
Joyce

Welkom bij de Helpmij !

Prima machientje voor een iets hogere prijs (én zonder meerprijs wit te bestellen) : Klik

Laatst bewerkt:
op zich wel een mooi systeempje voor haar wensen ja, alleen als je de uitgebreide garantie weghaalt scheelt het toch weer 150€....................................................................

Het enige waarop ik kan kiezen is de kleur, hoe tie d'r uitziet, meer weet ik niet. :p

Zoals ik al zei, ik weet niet of het haalbaar is enzo, maar het zou wel mooi zijn. Garantie wil ik eigenlijk ook gewoon goed hebben, als dat ding kapot gaat wil ik graag dat ie gemaakt wordt. En 680 euro ga ik gewoon echt niet redden, maar toch bedankt!

En als jullie andere aanbevelingen hebben, dan mag dat ook, dan kies ik gewoon de mooiste uit. ;)

Ok, veel succes met je keuze.
Het enige waarop ik kan kiezen is de kleur, hoe tie d'r uitziet, meer weet ik niet. :p

Zoals ik al zei, ik weet niet of het haalbaar is enzo, maar het zou wel mooi zijn. Garantie wil ik eigenlijk ook gewoon goed hebben, als dat ding kapot gaat wil ik graag dat ie gemaakt wordt. En 680 euro ga ik gewoon echt niet redden, maar toch bedankt!

En als jullie andere aanbevelingen hebben, dan mag dat ook, dan kies ik gewoon de mooiste uit. ;)

Voor een beetje fatsoenlijke machine mét de garantie die jij ambieert, gá je meer betalen dan € 500,--.
Alleen al een fatsoenlijke garantie kost > €100,--

w w w . marktplaats.nl is wellicht meer wat voor jou.

Laatst bewerkt:
Ok, veel succes met je keuze.

Voor een beetje fatsoenlijke machine mét de garantie die jij ambieert, gá je meer betalen dan € 500,--.
Alleen al een fatsoenlijke garantie kost > €100,--

w w w . marktplaats.nl is wellicht meer wat voor jou.

En wat versta je onder een fatsoenlijke machine? Zoals ik al zei, dat ding hoeft helemaal niet veel te kunnen... En op Marktplaats is er al helemaal geen garantie, dus dat is niks voor mij. Als ik meer ga moeten betalen, moet ik gewoon langer sparen, heel simpel, maar ik wil graag zo snel mogelijk zo'n ding. Wat moet ik dan als richtlijn nemen voor prijs?

Laten we het omdraaien. Ga op zoek naar één of meerdere laptops die binnen je budget vallen (een stuk of 3 a 4) en plaats de merken / types hier. Je krijgt dan van ons het advies welke je het beste kunt nemen.

Laatst bewerkt:
4 tot 8 weken een krantenwijk en het prijsverschil tussen het budget en (bijv.) de Dell die ik opperde is overbrugd.

Laatst bewerkt:
klopt pasja....

Idd. ook een leuke, alleen de aanduiding Celeron spreekt anno 2008 mogelijk wat minder aan (Gelet op de Duals en de Quad cores)

Idd. ook een leuke, alleen de aanduiding Celeron spreekt anno 2008 mogelijk wat minder aan (Gelet op de Duals en de Quad cores)

Eens, maar gezien de wensen en eisen van TS "beetje Office, internetten, filmpje kijken", (that's all), lijkt me dat in dit geval geen probleem en.... hij is mooi wit en heeft een 15,4 inch scherm

Mee eens, alleen dat "filmpje" kijken van TS baarde mij lichtelijk zorgen bij de Celeron. (In samenhang met Vista én shared onboard video -> 2 giga intern (en de beperkte capaciteit van de accu -max.- 2 hr.)

Laatst bewerkt:
Uit eiegen ervaring weet ik dat ook dat filmpje kijken nog wel zonder problemen gaat met die configuratie, zonder extra grafisch Vista geweld.

Immers, filmpje kijken gaat ook prima op een PIII met 512mb en onboard video (met XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan