Witte letters printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jehobo

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Ik heb transparant papier en daar wil ik nu witte tekst op printen met mijn color printer van HP, hoe krijg ik dat voor elkaar, want kan alleen zwart of kleur printen en geen wit?

Als dit lukt dan zou ik dit ook wel even willen weten;)

Dit lukt niet natuurlijk. Je kan wel het allerlichtste grijs even proberen. Dit lukt wel.

Geplaatst door vanzwam
Dit lukt niet natuurlijk.
Wedden van wel?:)
Kies in Word een donkere achtergrondkleur en witte letters voor je document. Sla het op als html-document.
Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet-opties en haal op het tabblad Geavanceerd het vinkje weg bij Achtergrondkleuren en -afbeeldingen afdrukken.
Als je het document nu in Internet Explorer opent en van daaruit afdrukt, worden alleen de witte letters afgedrukt.

Guus.

Ja, en dan krijg ik bijna zwarte letters afgedrukt..... :(

Geplaatst door Paul-RT
Ja, en dan krijg ik bijna zwarte letters afgedrukt..... :(
Dat zal dan aan de instellingen van je printer liggen.
Bij mij wordt in de kleur van de letters geprint. Als ik bovenstaande probeer met geel op zwarte achtergrond zie ik gele tekst op witte achtergrond uitgeprint worden.
En wanneer ik het probeer met wit zie ik uiteraard niets.:)

Guus.

Wit kun je gewoon niet printen, punt. En wat guus zei is leuk maar erg omslachtig om een grijze letter te krijgen. :D :8-0:

@guus , doe maar eens gekleurd papier in je printer dan zul je erachter komen dat ie dus niets print.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Wedden van wel?:)
Kies in Word een donkere achtergrondkleur en witte letters voor je document. Sla het op als html-document.
Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet-opties en haal op het tabblad Geavanceerd het vinkje weg bij Achtergrondkleuren en -afbeeldingen afdrukken.
Als je het document nu in Internet Explorer opent en van daaruit afdrukt, worden alleen de witte letters afgedrukt.

Guus.

Ik zie niet in hoe je,als de CMYK percentages bekijkt, een 0% kan printen. Zeker niet op een transparant en ook niet op ander papier.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door vanzwam

Ik zie niet in hoe je,als de CMYK percentages bekijkt, een 0% kan printen. Zeker niet op een transparant.
Je hebt helemaal gelijk.:o
Ik had een denkfoutje gemaakt.
Maar goed dat we niet gewed hebben.:)

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Je hebt helemaal gelijk.:o
Ik had een denkfoutje gemaakt.
Maar goed dat we niet gewed hebben.:)

Guus.

:thumb:
Trouwens,wedden doe ik nooit (soms) :thumb:

Witte letters printen? Het enigste wat ik ken om wit te printen is dat je tekst selecteert, de kleur veranderd in wit en dat dan bijv. op een blauwe achtergrond op wit papier uitprint. Kost alleen ****** veel inkt. En b.t.w. transparant is doorzichtig en wanneer je dan wit hebt geprint en dit op een overheadprojector neerlegt, zie je nix.:8-0: Dan zou je m'n bovenstaande methode moeten uitproberen, dan zie je het wel omdat de rest dan blauw wordt geprint en de letters doodleuk transparant blijven, die worden gewoon niet uitgeprint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan