witte strepen op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe oud is je PC? Heb je hem wel eens "ontstoft"?

Werk eens een tijdje in de Veilige modus, heb je dan hetzelfde?

pc zal nu 2 jaar oud zijn.
Is ook pas een maand geleden binnen geweest wegens een kapot moederbord, dus toen ook stofvrij gemaakt
veilige modus ga ik morgen uitproberen

nu kreeg ik juist deze error te zien:
beeldschermstuurprogramma amdkmdap reageert niet meer en is hersteld.

ligt het niet aan je software? want als ik ze ook zie is het denkik geen hardware failiure...

maar ik weet het ook niet zeker

Ik gok zelf op een virus. Laat je virusscanner even de computer scannen:thumb:.

Stuurprogramma verwijderd en terug geïnstalleerd, eerst leek het opgelost maar na een paar min was het terug hetzelfde

virusscanner had gisteren niks opgeleverd met een slimme scan dus ben nu een grondige bezig

Laatst bewerkt:
Het moet wel een software probleem zijn. Als ik mijn beeldschermstuurprogramma verwijder zijn er geen strepen meer maar als ik de driver terug installeer zijn ze terug.

virusscanner heeft niks opgeleverd

ik begin te denken in de richting van een recente windows update die conflicten veroorzaakt

de recente updates verwijderd: hielp niet
upgrade naar windows 7(had ik hier nog liggen): heeft ook niet geholpen

Doe ook eens een scan met MBAM in de Veilige modus...

Trouwens..kan zoiets niet aan het beeldscherm liggen? Kun je een ander beeldscherm proberen?

Wat die beeldschermdriver betreft, je kan eens proberen in de Veilige modus te opteren voor VGA instellen, dan in Apparaatbeheer de driver deïnstalleren, afsluiten, opnieuw gewoon opstarten en de driver door Windows laten zoeken.

Laatst bewerkt:
Trouwens..kan zoiets niet aan het beeldscherm liggen? Kun je een ander beeldscherm proberen?

Wat die beeldschermdriver betreft, je kan eens proberen in de Veilige modus te opteren voor VGA instellen, dan in Apparaatbeheer de driver deïnstalleren, afsluiten, opnieuw gewoon opstarten en de driver door Windows laten zoeken.

aan het beeldscherm ligt het niet (grafische kaart ondersteunt 2 schermen en het zou sterk zijn als ze allebei kapot zijn.)(+ dan zou het toch ook niet op een printscreen te zien zijn dacht ik)

als ik bij apparaatbeheer de beeldschermadapter uitschakel zijn de strepen weg. heb het ook al een stuk of 3 keer gedeïnstalleerd en terug geïnstalleerd maar nog altijd hetzelfde.

morgen ga ik eens kijken in veilige modus

maar begin toch te vrezen dat het een kapotte grafische kaart gaat zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan