Witte tekst afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik wil op donker papier witte tekst afdrukken, maar als ik mijn tekst selecteer in in het menu OPMAAK-LETTERTYPE-TEKSTKLEUR voor wit kies en ik druk af dan zie ik niets (op donker papier) Moet ik soms iets anders instellen?
Groet,
Martin
 
Ik dacht dat de mijne het wél kon, bleken de catridges volledig leeg geprint te zijn door zoonlief:rolleyes:
Witte inkt? nee dat is dr niet ...
 
Je zou als je wit wilt printen inderdaad een kleurtje om de witte tekst heen moeten doen en natuurlijk ook wit papier gebruiken bij het printen ;).
 
Je zou als je wit wilt printen inderdaad een kleurtje om de witte tekst heen moeten doen en natuurlijk ook wit papier gebruiken bij het printen ;).

Ja precies.
Het 'printen' van witte letters lukt wel, alleen moet je dan een arcering (menu Opmaak > Randen en arcering) aanbrengen.
Er worden dan geen lettertjes geprint ..... maar alleen een arcering als achtergrond, met 'uitsparing' van de lettertjes :p
 
Bedankt voor jullie reacties; het kan dus niet gewoon witte letters op donker papier printen door de printer.

Groet,
Martin
 
Bedankt voor jullie reacties; het kan dus niet gewoon witte letters op donker papier printen door de printer.

Groet,
Martin

Nee, maar natuurlijk wél een hele lichte kleur .... als je écht donker papier hebt zie je ze wel staan hoor .... die lettertjes dan :D
 
Nee, maar dus wel een groot donker blok op een wit vel afdrukken (dat kost alleen wel heel erg veel inkt!)
 
Heb je het linkje van 20.26 uur gisterenavond bekeken? Daar wordt in een paar stapjes (met plaatjes erbij) verteld hoe je witte tekst print.
 
Daar wordt in een paar stapjes (met plaatjes erbij) verteld hoe je witte tekst print.
Pasja,

Slechts nieuws: die letters krijgen de kleur van de ondergrond, dus inderdaad: het gaat niet. Een crea-bea-oplossing kan zijn een vlak met wit inkleuren met bijvoorbeeld Brilliance Dew drops moonlight white, daar overheen print je een vlak met de kleur van het papier en witte letters, die dan echt wit worden. Of het belang zo groot is?
 
Welke kleur papier gebruiken ze hier? Schermprint komt uit de eerder genoemde link.
 

Bijlagen

  • wit.jpg
    wit.jpg
    51,3 KB · Weergaven: 132
Maak anders es een rood vlak, en zet er je witte tekst overheen, print het geheel, wat heb je nu? witte tekst??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan